Mai 2024

Jeg kjente også lite til bivirkninger når jeg hadde uttak i mars. Masse slim som nevnt over her :hilarious: Men ellers bare litt press i eggstokkene, som at det ble trangt, helt på slutten før uttak :)
Lykke til dere to med stimulering :talk017
Takk for det:joyful: Skal på ultralyd på mandag, spent på hva de ser. Samme følelse har jeg, spent på om slimet kommer. Når fikk du slim?
 
Takk for det:joyful: Skal på ultralyd på mandag, spent på hva de ser. Samme følelse har jeg, spent på om slimet kommer. Når fikk du slim?
Så spennende med ultralyd og få sett hvor mange egg som er på vei. Jeg husker ikke helt når eggløsningsslimet kom, men tror dag 7-8 eller rundt der. Hadde kontroll dag 10 og uttak dag 12 den gangen :)
 
Så fint de har åpent! Porsgrunn her også.
Har kontroll på tirsdag. Jeg må bare spørre, for jeg har ikke fått noe beskjed om ovitrelle, men heller at det kan bli avbrutt hvis eggløsning havner på feil dag...
Har du fått beskjed om at du skulle sette ovitrelle hele veien eller fikk du den beskjeden først nå etter kontrollen?
Jeg går også offentlig og har kontroll på tirsdag. Har fått beskjed om samme som deg, at dersom det havner på en helligdag eller helgedag så blir det avbrutt. Men så snakket jeg med dem og de sa at dersom slimhinne er tykk så trenger de ikke vente til positiv EL test, så hadde litt og gå på. Så krysser alt for det. Typisk min flaks at det blir avbrutt haha.
 
Jeg går også offentlig og har kontroll på tirsdag. Har fått beskjed om samme som deg, at dersom det havner på en helligdag eller helgedag så blir det avbrutt. Men så snakket jeg med dem og de sa at dersom slimhinne er tykk så trenger de ikke vente til positiv EL test, så hadde litt og gå på. Så krysser alt for det. Typisk min flaks at det blir avbrutt haha.
Har hatt innsett på Riksen i dag (og på en lørdag en gang i fjor), så det er i det minste noen i det offentlige som gjør innsett i helg. Utrolig stressende å måtte tenke på om ting skjer "på feil dag".
 
Jeg går også offentlig og har kontroll på tirsdag. Har fått beskjed om samme som deg, at dersom det havner på en helligdag eller helgedag så blir det avbrutt. Men så snakket jeg med dem og de sa at dersom slimhinne er tykk så trenger de ikke vente til positiv EL test, så hadde litt og gå på. Så krysser alt for det. Typisk min flaks at det blir avbrutt haha.
Har fått beskjed om at de skal ringe etter kontrollen på tirsdag, så tenker jeg vet mer etter det. Og ser at ihvertfall Porsgrunn praktiserer ovitrelle hvis slimhinnen er god nok. Har tatt letrozol dag 3-7 denne runden, så håper slimhinna er god nok. Men er veldig spent på det. Den var ikke mye over minimumskravet sist. Blastoene kan visst også settes inn både dag 5 og 6, så det er litt fleksibilitet der og. Håper at ingen her får avbrutt pga helligdag eller helg ihvertfall, er nok av andre ting som kan sette en stopper for forsøk :nailbiting:
 
Har hatt innsett på Riksen i dag (og på en lørdag en gang i fjor), så det er i det minste noen i det offentlige som gjør innsett i helg. Utrolig stressende å måtte tenke på om ting skjer "på feil dag".
Wow heldig du, sist var jeg hos gynk på en torsdag dag 10 og slimhinne var tynn og ingen EL i sikte, så jeg tok ingen EL test på lørdagen for tenkte aldri om EL var så tidlig, tok EL test søndag morgen og den var mega positiv. Ringte klinikken på mandag morgen og de sa at de ikke ville ha positiv EL test på en søndag eller mandag for da ble innsett i en helg, jeg løy og sa den var positiv Lørdag kveld :angelic: fikk innsett på fredagen, ble ikke gravid, men jeg tenkte at noen timer ikke burde ha så mye og si.

Spurte nå om de kunne gjøre noe for å ikke havne på helligdagen, da sa de at de kunne gi ovitrelle så lenge slimhinne var tykk så de trengte ikke vente på en positiv EL test. Men Forstod det var vanskeligere om en hadde fått positiv EL test.

Har fått beskjed om at de skal ringe etter kontrollen på tirsdag, så tenker jeg vet mer etter det. Og ser at ihvertfall Porsgrunn praktiserer ovitrelle hvis slimhinnen er god nok. Har tatt letrozol dag 3-7 denne runden, så håper slimhinna er god nok. Men er veldig spent på det. Den var ikke mye over minimumskravet sist. Blastoene kan visst også settes inn både dag 5 og 6, så det er litt fleksibilitet der og. Håper at ingen her får avbrutt pga helligdag eller helg ihvertfall, er nok av andre ting som kan sette en stopper for forsøk :nailbiting:
Jeg skal også til gynk på tirsdag, vi er likt i løypa da, har også tatt Letrozol. Er så dumt at det liksom er 2/7 sjanse for at det havner på en helgedag de må da kunne være litt fleksible som du sier. Sist hadde jeg positiv EL test på dag 13 som da blir kommende onsdag og innsett 6 dager etterpå på tirsdagen eller onsdagen. Hvis det krasjer med torsdagen blir det avbrutt. Årh tenker alt for mye, håper såå det blir for oss begge.
 
Er på dag 9 og ultralyden i dag viste kun 2 store follikler på ca 14 mm og 3 små på ca 4 mm. Dette må da være dårlig? Flere med lignende opplevelser, hvor lenge gikk dere på stimulering og hva endte det med?
Går på Rekovelle og Fyremadel
 
Stor ledende folikkel og 12mm slimhinne i dag. Negativ EL-test på morgenen, men jeg kjenner på hele kroppen at det må være rett rundt hjørnet. Setter ovitrelle i kveld uansett, med innsett mandag! :nailbiting:
 
Da har jeg vært på kontroll i dag! Denne gangen blir det ikke avbrutt og jeg er sååååå glad. Hadde ikke verdens tykkeste slimhinne men de sa det holdt så skal sette ovitrelle imorgen, og innsett blir mandag 6 mai. De skal også sette inn 2 embryo om vi ønsker det :shy: :nailbiting:

Jeg føler meg litt ekstra heldig denne gangen. Nå skal det gå. Manifestere manifestere manifestere
 
Forsøk avbrutt pga for få follikler, kun èn de mente var stor nok. Prøver igjen neste syklus med nye medisiner. Lykke til til dere andre :)
Veldig lei meg for at du opplevde avbrutt. Håper de neste runde finner ut hvorfor det ble så dårlig modning - og at du tar igjen dette forsøket, neste gang.

Masse lykke til, til deg :Heartred
 
Stor ledende folikkel og 12mm slimhinne i dag. Negativ EL-test på morgenen, men jeg kjenner på hele kroppen at det må være rett rundt hjørnet. Setter ovitrelle i kveld uansett, med innsett mandag! :nailbiting:
Vi er likt i planen bare at jeg skal sette ovitrelle kl 9 imorgen tidlig. Når på dagen skal du ha innsett mandag?

Bare nysgjerrig på hvorfor du skal sette i kveld og jeg imorgen tidlig hehehe
 
Da har jeg vært på kontroll i dag! Denne gangen blir det ikke avbrutt og jeg er sååååå glad. Hadde ikke verdens tykkeste slimhinne men de sa det holdt så skal sette ovitrelle imorgen, og innsett blir mandag 6 mai. De skal også sette inn 2 embryo om vi ønsker det :shy: :nailbiting:

Jeg føler meg litt ekstra heldig denne gangen. Nå skal det gå. Manifestere manifestere manifestere
Sniker fra april - hurra for innsett denne runden! Og hurra for to stk! Håper hvertfall en sitter nå! :hello2
 
Vi er likt i planen bare at jeg skal sette ovitrelle kl 9 imorgen tidlig. Når på dagen skal du ha innsett mandag?

Bare nysgjerrig på hvorfor du skal sette i kveld og jeg imorgen tidlig hehehe
Det vet jeg jammen ikke, det er sikkert bare litt variasjon i protokollene rundt omkring. Jeg skal ha innsett kl 13.
 
Jeg har mitt første uttak imorgen kl 0850, anbefaler dere å spise først eller gjøre det på tom mage?
Jeg anbefaler å spise litt først, jeg har i allefall hatt ganske dårlig matlyst etterpå, og da er det greit å ikke starte helt tom.
 
Back
Topp