Magetrøbbel

AnnMari

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er det flere som sliter med sjelden avføring? Her går det i hver 3 dag og han promper og griner de to siste dagene og er fornøyd den dagen han har bæsja. Er ikke hardt. Er løs grøt så er jo ikke det som er problemet.. noen som har tips. Nå hjalp ikke sviskemos heller.
 
Her sliter vi ikkje akkurat med avføring. Men når hun bæsjer, så kommer det så lite ut, og ser ut som vår bæsj. Men hun har problemer med å få den ut av og til. Svisker likte hun ikkje. Men gir ikkje opp
 
Yaconsirup bruker vi i melka eller grøten.. Funker det..
 
Svisker hjalp her. Ha en hel sånn pose. Ellers har jeg en teskje med malt i grøten morgen og kveld. Hun her har blitt veldig hard i magen etter vi begynte med grøt. Håper det går seg til, for hun er også veldig grinete og presser mye uten å få noe ut:/
 
Her bæsjet lille hver dag. Enten er det "grøtete" eller så har det også innimellom i det siste blitt mer hardt. Han får jo riktig nok mme, men også en 2-3 måltider i døgnet med grøt og et med frukt/grønnsaker..
Mener også aprikos kan hjelpe hvis ikke svisker funker..
 
Her bruker jeg pære, aprikos eller svisker når det har gått noen dager. Funker som bare det på min hvertfall. :)
 
Jeg har en isterning hjemmelaget sviskemos i grøten hver morgen, funker som bare det :)
 
Stemmer. Jeg fullammer. Også får han grøt når han er musfornøyd på kvelda. Han har smakt litt gulrot og søtpotet også
 
Back
Topp