MA

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Jeg driver nå å aborterer etter en MA. Noen som har en viss peiling på hvor lenge man blør? Jeg må skifte bind minst en gang i timen og bor regelrett på doen. Begynte smått og blø mandags kveld og det stoppet opp til igår ettermiddag, etter det har det vært nytt bosted for meg. Hvor lenge må jeg forvente å bo på toalettet? Er rimelig sliten av dette, selv om jeg vet det ikke er gått så lang tid. Søvn kan jeg bare glemme pga smertene. Har vært hos gyn som har utelukket utenfor livmoren, så er kun smerter ifbm aborten heldigvis.
 
Jeg driver nå å aborterer etter en MA. Noen som har en viss peiling på hvor lenge man blør? Jeg må skifte bind minst en gang i timen og bor regelrett på doen. Begynte smått og blø mandags kveld og det stoppet opp til igår ettermiddag, etter det har det vært nytt bosted for meg. Hvor lenge må jeg forvente å bo på toalettet? Er rimelig sliten av dette, selv om jeg vet det ikke er gått så lang tid. Søvn kan jeg bare glemme pga smertene. Har vært hos gyn som har utelukket utenfor livmoren, så er kun smerter ifbm aborten heldigvis.
Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg dratt på sykehuset. Jeg satt også på do i flere timer. Bind kunne jeg bare glemme. De holdt maks 5min.
Hvor langt er du på vei?
 
Last edited:
Det spørs hvor langt du var på vei, ja.

Jeg hadde MA i uke 9, og blødde vanvittige mengder i 2-3 dager. Deretter gikk det over til mer menstruasjonsliknende blødning, husker ikke hvor lenge det varte. Trøsteklem fra meg ❤️
 
Gikk gjennom en MA i starten på januar.. Nå først begynner blødningene å gå mot slutten (6,5uke). Trooor jeg hadde mensen midt oppi det hele også.
 
Back
Topp