MA for andre gang :(

bebe

Forumet er livet
Da var det over.... [:(][:(] Så ufattelig meningsløst...
Nå skal jeg gå rundt med mitt døde foster i magen
til over helgen, så får vi se om de tar meg inn da...
 
Takker for all omtanke og støtte dere har gitt meg..
 
Så ufattelig trist å høre..... Jeg føler med deg, vet ikke helt hva jeg skal si... Husk at antakeligvis var det naturen som ordnet opp i noe som var feil. Jeg vet det er vanskelig å tenke sånn, men det kan få det gjennom en værste sorgen....
 
Sender deg en kjempeklem og håper at du ikke gir opp håpet på at det skal gå bra en gang.....
 
 
ORIGINAL: bebe

Da var det over.... [:(][:(] Så ufattelig meningsløst...
Nå skal jeg gå rundt med mitt døde foster i magen
til over helgen, så får vi se om de tar meg inn da...

Takker for all omtanke og støtte dere har gitt meg..

 
Lille vennen!
huff jeg kan ikke noe annet enn å si at jeg vet hvordan det er!
DET ER GRUSOMT!
Mange mange trøsteklemmer  fra meg!
 
huff huff.. føler med deg. jeg MA i uke 13. spiren hadde ligget død i ca 4 uker[:(] håper alt går bra 3 gangen[:)]
 
[:(]sender en klem....
 
Takker
 
I går var jeg innlagt på KK, og da ble min lille spire fjernet...
Er trist... men føler jeg takler det bedre denne gangen enn sist.
Det viste seg etter ny UL i går, samt prøver/tester at min lille
spire har vært død i ca 4 uker... akkurat slik som sist da jeg mistet..
Det er så ufattelig trist og meningsløst.. [&o]
 
Eneste jeg trøster meg med nå, er at jeg er glad det skjedde nå,
og ikke senere i svangerskapet... det må være en grusom opplevelse.
Min lille spire var ikke levedyktig... men vi prøver igjen, så får vi håpe
det går bedre neste gang [;)] Alle gode ting er 3 sides det jo [;)]
 
Huff, jeg får mange vonde minner tilbake til min tid på sykehuset nå jeg.... Unner ingen å måtte gå gjennom det!!
Jeg krysser fingrene for oss begge to jeg, så går det nok bedre neste gang!
 
*Supertrøsteklem til deg vennen*
 
Er jo ikke noe annet vi kan gjøre enn å håpe på det beste.
 
Nå har jeg saltet kjøtt på kok, skal lage raspeballer til middag i dag,
er bare nødt å ha noe å gjøre på. Er også veldig glad jeg har dere.
Og du Linn er jo bare helt fantastisk .. *go'klem*
 
Tusen takk *rødmer litt her jeg* [:)]
 
Vi trenger hverandre alle her inne! Vi trenger å støtte hverandre i nedturer, og glede oss sammen når det går bra! Vi trenger å vite at vi ikke er alene, og at man kan fortelle om tanker og følelser til hverandre uten å bli sett "dumt" på, og vi trenger noen til å trøste oss som vet hva vi går gjennom. Jeg for min del hadde ikke vært så klar igjen som jeg er i dag til å bli gravid igjen hadde det ikke vært for alle dere fantastiske jenter her inne! Jeg skylder dere en stoooooor takk!!
 
Når det gjelder deg bebe så håper jeg at det skal gå bedre med deg etterhvert, jeg vet hvordan du føler deg nå... Ikke hold følelsene dine for deg selv, snakk om det når du har det vanskelig. Jeg holdt alt skult for mannen min om hvordan jeg følte det, og av erfaring er ikke det bra. Vi har det mye bedre nå etter at vi fikk snakket om det, enn vi hadde det etter operasjonen før vi snakket. Og du vet at vi alle er her for deg når du trenger oss, når andre folk ikke skjønner den sorgen du går gjennom, og når du føler at alt er trist og leit...
 
Å en viktig ting; prøv å tenk positivt selv om det er kjempevanskelig! Det betyr ikke at du skal glemme, men det er ikke over vet du! Du kommer til å bli gravid igjen, noen av oss trenger bare litt flere forsøk enn andre før spiren klorer seg fast og nekter å forlate oss på 9 måneder [:D]   
 
Back
Topp