Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har lyst på en liten campingplass ferie i sommer, men orket ikke å kjøre alt for langt. Så lurer på om dere vet om noen fine campingplasser som har hytter i Møre og Romsdal??
Jeg selv hatt hørt mye fint om bud camping i Fræna og Kviltorp camping i molde men siden jeg er fra Romsdal synes jeg det er litt for nærme.
Har dere tips til oss og gutten ble på 4 år?
Er det i Møre og Romsdal?Vet ikke hvor langt unna det blir for deg, men vi kosa oss masse på Dønfoss i fjor. Tok også en dagstur til Lom [emoji846]
Er det i Møre og Romsdal?
Tar 4 timer for oss.
Får undersøke litt, 4 timer er ikke så gale [emoji4]Dønfoss er i Oppland
Veldig flott camping, og om været/temperaturen er bra er der ett ikke-oppvarmet basseng som er vakkert!
Får undersøke litt, 4 timer er ikke så gale [emoji4]
Det jeg tenker og [emoji23] vil bare komme oss litt bort og ha en liten ferie bare for oss 3. I fjor var vi i Danmark og hadde ferien sammen med 26 andre i min familie, så trenger en aleneferie i år.. [emoji4]4 timer er fort gjort Og når man reiser såpass 'lenge' vil det føles som om dere har reist langt, så da føles det ihvertfall som ferie! Hehe.
Det jeg tenker og [emoji23] vil bare komme oss litt bort og ha en liten ferie bare for oss 3. I fjor var vi i Danmark og hadde ferien sammen med 26 andre i min familie, så trenger en aleneferie i år.. [emoji4]
Det var en intens uke for å si det slik [emoji18]Oi, da skjønner jeg godt at dere vil ha aleneferie!
I Fosnavåg har de jo helt nytt og flott badeland, hadde det vært et alternativ?
Det var en intens uke for å si det slik [emoji18]
Får undersøke fosnavåg da, men trur ikke det er så langt unna det heller [emoji52]
Jeg er fra Søre Sunnmøre Eventuell fødeplass blir Volda.
Ja så det, så ikke så langt unna [emoji4]Vet ikke hvor i Romsdal du bor, men fra Molde tar det ca 3,5 timer (om man ikke må vente så lenge på Sulesund) til Fosnavåg
Artig at vi er flere fra Søre Sunnmøre