Må ha barn snart

M

Må ha barn

Guest
Jeg er så stresset av at eggene begynner å bli får gamle.
Jeg er snart 41 år å uten mann.
Jeg vil ikke ha noen mann, har uansett ikke plass til en mann på mine 35 kvm.

Har aldri hatt muligheten til å spare penger til å dra til Danmark å blitt gravid der.
Men kanskje det er bedre å gå på byen å prøve å bli gravid.
Noen som har erfaring med sånn one night stand?
Må man ha kontakt med mannen? Jeg vil jo ikke det.
 
Unnskyld om dette virker frekt altså.. Men altså, realitet check her.. hvis du ikke har plass til en mann, som i mange tilfeller strengt tatt bare tar ekstra plass i senga og et skap, eller sparepenger overhode(som jeg sitter med inntrykk av etter dette innlegget) hvordan i alle dager skal du ha plass og råd til et barn? :eek: De er desverre ikke pengemaskiner, heller det stikk motsatte.
 
Jeg er så stresset av at eggene begynner å bli får gamle.
Jeg er snart 41 år å uten mann.
Jeg vil ikke ha noen mann, har uansett ikke plass til en mann på mine 35 kvm.

Har aldri hatt muligheten til å spare penger til å dra til Danmark å blitt gravid der.
Men kanskje det er bedre å gå på byen å prøve å bli gravid.
Noen som har erfaring med sånn one night stand?
Må man ha kontakt med mannen? Jeg vil jo ikke det.
Ser at du er frustrert, men tviler på at et one night stand er en god løsning. Du kan jo få med deg alle slags sykdommer på kjøpet..
 
Skjønner godt at du blir stresset av dette og at ønsket ditt å få barn Er høyt. Det kan jo også være grunnen til at man begynner å tenke i de banene du gjør nå. Det å bli gravid på en One night stand skal mye til tenker jeg, for å få ting til å klaffe. Og som personen over meg skriver så kan det føre med seg en del sykdommer. Tenk så mange ulike partere du måtte ha hatt HVER DAG for at at det eventuelt skulle ha klaffet. Nei, det er ikke rettferdig ovenfor mennene eller ett eventuelt barn. Jeg hadde vel heller spart meg opp penger eller tatt opp ett lån og tatt meg en tur til Danmark ;)
 
Herregud den måten du foreslår trådstarter er ikke rette måten å gjøre det på! Ikke rettferdig for barnet, eller en uvitende faren. Du har ikke plass til en mann? Du trenger mer enn 35 kvadrat til et barn.
Spar opp å dra til Danmark. Eller finn en donor på det private markedet, det er vist noen som gjør det. Da vil mannen være med på det frivillig, og barnet kan få vite navnet på sitt generiske opphav i det minste. Istedenfor «Karl på 19 på bytur»
 
Jeg er så stresset av at eggene begynner å bli får gamle.
Jeg er snart 41 år å uten mann.
Jeg vil ikke ha noen mann, har uansett ikke plass til en mann på mine 35 kvm.

Har aldri hatt muligheten til å spare penger til å dra til Danmark å blitt gravid der.
Men kanskje det er bedre å gå på byen å prøve å bli gravid.
Noen som har erfaring med sånn one night stand?
Må man ha kontakt med mannen? Jeg vil jo ikke det.

Trolling... Morroklump du.
 
Back
Topp