Lys på nattestid

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Hvordan gjør dere det i forhold til lys når dere ammer eller bytter bleie på natta??

Her har jeg døra fra soverommet og ut på ganga på gløtt og kommer da nok lys fra ei lampe i ganga. Må se ho finner puppen greit ;)

Blir minst ett bleiebytte på natt pga bæsjing..,. Har da døra stående oppe så det kommer lys fra ganga...
 
Har leselampe med dimmer på, så den står egentlig på hele natta på svakt lys :)
 
Sniker fra aug :) kjøpte sånn nattlys som man har i stikkontakten, syns det fungerer veldig greit :)
 
Spøkelselampe fra Ikea :) blått eller grønt svakt lys, samt nattlys i kontakten :)
 
Her har vi på lyset i gangen, men må av og til skru på ei lita lampe ekstra når vi roter med puppen. Er ikke alltid vi finner helt frem på natten fordi jeg må pumpe bort brystsprengen.

Tror jeg skal kjøpe to sånne lamper fra IKEA, en til å ha på soverommet og en til badet. Her er det ofte minst to bleieskift om natten.
 
Har på lys i gangen og døra på gløtt, og det funker fint. Bruker mobilen hvis jeg trenger ekstra, men det er sjeldent :)
 
Har også nattlys som man har i stikkontakten - utrolig kjekt :) trenger jeg mer lys bruker jeg lommelykta på mobilen.
 
Hvor kan en få kjøpt disse nattlysene???
 
Sniker fra oktober.
Vi har sånne cottonlights som henger i sengehimmelen på senga til mini. Gir et svakt behagelig lys, og lillegutt liker godt å titte på de før han sovner :)
 
Back
Topp