Lucy!

Uff så fælt ar han skal plages så:(
Ikke alle allergitester slår ut så jeg ville prøvd å eliminere mat fra kostholdet i tre uker for å se om det hjalp. Håper det bedrer seg snart.

Siste seks mnd har vært uten melk, hvete, gluten, frukt, C vitamin, all form for sitronsyre, mest mulig mat laget hjemme uten tilsetningsstoffer.... Ingenting har forandret seg.. Eneste er at han blir kjempe rød i ansiktet når han sitter og spiser skinkeost og det blir værende der i noen timer...
 
Ja, så det jeg ville gjort er å få på plass dagene for kronisk syk så fort som mulig, legen din vet nok hva som trengs av erklæring fra han.
Ja skal fulle ut og sende papirene til mandag.. Satse på at ikkje nav bruker 100 år på det...
 
Ja skal fulle ut og sende papirene til mandag.. Satse på at ikkje nav bruker 100 år på det...
Vet pleiepenger har gått fort her i fylket, så krysser fingre for det :)
 
Vet pleiepenger har gått fort her i fylket, så krysser fingre for det :)
Tenkte mer på det med å få flere sykt barn dager for der har eg bo brukt alle 20 snart... Men når det står per kalender år, da er det fra 1.1-31.12 sant? Det er ikkje fra første gangen eg brukte sykt barn dag til det er gått ett år?
 
Tenkte mer på det med å få flere sykt barn dager for der har eg bo brukt alle 20 snart... Men når det står per kalender år, da er det fra 1.1-31.12 sant? Det er ikkje fra første gangen eg brukte sykt barn dag til det er gått ett år?

Med god legeerklæring skal det gå raskt. Er fra 1.1 ja, så vi er heldigvis straks på nytt år, 10 går fort når mannen ikke har og jeg ikke får fler...
 
Med god legeerklæring skal det gå raskt. Er fra 1.1 ja, så vi er heldigvis straks på nytt år, 10 går fort når mannen ikke har og jeg ikke får fler...
Ja så om eg får innvilget dobbelt antall så har eg 40... Så kan sjefen min ta seg en bolle... :) Hehehe... Skal ringe handel og kontor i morgen ang drøftelsesmøte eg er innkalt på...
 
Savner skjult no :p satser på det ikkje tar så lang tid før eg er inne igjen...
 
Enda ikke fått tilgang? Gått mange dager nå jo....
 
Ah, ja da burde det komme på plass.
Er du via nettleser eller app,Lucyna?
Det er ikke gjort (måtte inn å snike på feb 14 sin tråd). Kanksje spiren kan gi den en dytt?
 
Back
Topp