Lolo og veien til tredjeskatten

Lolo

Forumet er livet
PP 8 - CD 22 - 8 DPO
(Hvordan får dere fet skrift? Fra app..)

Da er jeg igang med en dagbok også!

Litt om min bakgrunn først kanskje. Vi har to barn fra før, begge gutter født i 2009 og 2011. Eldste har litt ekstra utfordringer, så derfor har vi ventet litt med en eventuelt tredjemann.

Nå tok jeg ut spiralen i januar. Allerede i PP1 fikk jeg svakt (men tydelig) positiv bt-test, men mens kom 1-2 dager forsinket.

Videre har jeg hatt mye rare streker på os-tester, men de ser jeg bare helt bort fra.

Så i PP7 kom det positiv bt-test igjen, to dager over ikm. Men blødning kom allerede dagen deretter, så det ville seg ikke da heller.

Nå er jeg altså i PP8 og 8 dpo og testen i dag (også bt) hadde en svaaaaaaaak andre strek, så nå blir det spennende dager fremover:D


*fra mobil*
 
Ja, dette blir spennende:). Håper det er en liten spire i magen din;)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Hvis du slår opp i bildeorsboka på utålmodig, så ser dere antakelig bilde av meg :p

Måtte ta test når jeg kom hjem fra jobb. Drukket lite ila dagen og ca 6 timer siden siste dotur;
ImageUploadedByBV Forum1408118214.998568.jpg


Veeeeeldig svakt, men kan vel ikke forvente annet på ettermiddag 8 dpo...

Og på bildet er de jo usynlige også ser jeg :p

*fra mobil*
 
Så spennende! Krysser fingrene for en spire i magen din som blir i ni måneder♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så spennende! :) Har du testet i dag?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har testet i dag og det er fremdele uhyre svakt! Så svakt at jeg tipper det ikke er noe som er liv laga...

Synes det er rart jeg plutselig har så mange påbegynte graviditeter nå. Har en historie som langtidsprøver før vi fikk førstemann, og da hadde jeg i løpet av 28 missøykke pp'er kun EN gang jeg kunne skimte noe på en test.


*fra mobil*
 
Ja, så er man over i PP9. Fort og brutalt! Jeg pleier å spotte et par timer før blødningen kommer igang, men ikke i dag. Dessuten pleier alltid mens å komme 12 dpo, men nå kom den på formiddagen 11 dpo. Det er ikke særlig lang lutealfase!! Men den var ikke lengre enn 10/11 dager når jeg ble spontant gravid med minstemann, så vet jo det er mulig.

Utrolig irriterende med testene med strek på. Klarer ikke tro det vare er grå skygger heller, når det kom på tre ulike testmerker! Men, men, sånn er livet tydeligvis.

Nå er det hvertfall ny PP, og jeg kan igjen drikke grapefruktjuice. Jeg elsker den juicen og har vært så lei meg for at jeg i 2 måneder har stått på diett uten å kunne drikke denne. Så nå må den kjøpes inn igjen :D

Jeg er såklart skuffa over at det ikke ble noe denne runden heller, men er likevel optimist fremover. Ideelt sett skulle jeg gjerne hatt termin ca k begynnelsen av september, så sånn sett helt greit om det tar noen runder til før klaff;)


*fra mobil*
 
Sånne streker er utrolig frustererende greier, man klarer ikke
la være å håpe når det først kommer en strek, selv om den er svak.

Masse lykke til i ny pp :)
 
Jeg har nå testa med samme type g-test etter mens og nå er de virkelig heeeeelt blenda. Ergo må det ha vært noe der...

Tok EL-tester helt fra cd 1 denne gangen, bare for moro skyld.

Cd1 er øverst. Hoppa over cd7.
Hele lange rekka er onesteptester, hvor siste er fra i dag (cd9). Den nederste litt nedenfor resten er også fra i dag, fra billigtester.

ImageUploadedByBV Forum1409073508.991175.jpg


Dette lover godt for tidlig EL vel??


*fra mobil*
 
Ser sånn ut. Heldiggris :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har nå testa med samme type g-test etter mens og nå er de virkelig heeeeelt blenda. Ergo må det ha vært noe der...

Tok EL-tester helt fra cd 1 denne gangen, bare for moro skyld.

Cd1 er øverst. Hoppa over cd7.
Hele lange rekka er onesteptester, hvor siste er fra i dag (cd9). Den nederste litt nedenfor resten er også fra i dag, fra billigtester.

Vis vedlegget 74317

Dette lover godt for tidlig EL vel??


*fra mobil*
Ikke lenge igjen nå nei :D
 
Jeg trodde jo EL nærmet seg her i forrige uke, men den gang ei...
ImageUploadedByBV Forum1409665863.390590.jpg

Ikke alle tester er med, men jeg blir hvertfall forvirra av dette. Var ganske sterk igjen i går, så forventa mer utslag i dag hvertfall, men er jo heller svakere (nederste)...
Forvirra!!


*fra mobil*
 
Oi! Det var mange EL-tester. Får håpe du ikke tar de på feil tidspunkt, slik at du går glipp av EL-toppen.
 
Jeg tar de stort sett mellom 12 og 17, og passer på at det er en god stund siden sist jeg var på do...


*fra mobil*
 
Det bør jo være optimalt. Men har lest her inne at noen får bare positiv på morgenen eller kvelden. Hvor lang syklus pleier du å ha? Uansett er jo det viktigste at dere legger inn aksjer:)
 
Når jeg får litt utslag på testen så pleier jeg ta morgen og kveldstest også, for å være sikker på å få med toppen. Til tross for at jeg normalt ha to dager med positive tester...

Normalt har jeg 25-26 dagers syklus, men tydeligvis ikke nå..


*fra mobil*
 
Endelig går det mot EL her. Sent, men godt..?
Gårsdagen tester var positive hvertfall! Tipper dagens ig blir det når jeg etterhvert tester.

Ble ikke noen babymaking i går, så må få på plass det i kveld :D

ImageUploadedByBV Forum1409819264.076818.jpg



*fra mobil*
 
Back
Topp