Litt råd om å bytte til sportsdelen

Jeg byttet da han var ca 6mnd, da lå han aller mest flatt. Det gikk kjempefint:)
 
Ville siktet på en bleie med bedre passform ja. De skal ikke vri seg ut av en bleie som sitter skikkelig, selv i papir vel?

Mine har brukt tøy, som har et utall av muligheter til å velge passform, men det er da vel ikke vanlig ar de vrir seg ut av papir heller?

hvis hun vrir seg så mye kan du kanskje prøve en annen bleie størrelse eller merke?

Jo hun klarer det på en eller annen merkelig måte. Har prøvd Libero. Pampers, First Price og Rema 1000. Så langt er det Libero vi faller tilbake på. Den sitter stramt og fint rundt rompa hennes uten å stramme og jeg er nøye med å legge de greiene lang kanten utover. Men hun vrir den innover mot rompa, som en tanga :p Spesielt på venstre siden. Jeg skjønner heller ikke hvordan hun klarer det. Den er stor nok i alle fall. Var det jeg også tenkte på. Ikke lett :p Men hun har en tendens til å ake seg på ryggen, mistenker det har noe med greia å gjøre :D
 
Jo hun klarer det på en eller annen merkelig måte. Har prøvd Libero. Pampers, First Price og Rema 1000. Så langt er det Libero vi faller tilbake på. Den sitter stramt og fint rundt rompa hennes uten å stramme og jeg er nøye med å legge de greiene lang kanten utover. Men hun vrir den innover mot rompa, som en tanga :p Spesielt på venstre siden. Jeg skjønner heller ikke hvordan hun klarer det. Den er stor nok i alle fall. Var det jeg også tenkte på. Ikke lett :p Men hun har en tendens til å ake seg på ryggen, mistenker det har noe med greia å gjøre :D
fikk reklame fra libero (?) som sa at up&go satt enda bedre hvis de vrir seg mye. Finnes fra str 4 eller 5. Kanskje det kan hjelpe?
 
Back
Topp