Litt om deg.

Jeg er 26 år, og sambo er 28. Vi har vært sammen i 10 år, er forlovet og har to gutter på 3 og 5 år :) Jeg tok fagbrevet i kontor og administrasjon rett før sommeren, men har ikke fått meg fast jobb enda... veldig mange som søker på de stillingene som jeg vil ha dessverre :( men jeg tar litt vakter innimellom på pizzabakeren som jeg jobbet på før, og så har jeg fått meg julejobb på glitter :) Mannen er tavlemontør (innenfor elektriker yrket) og brannmann på deltid :)
 
Jeg er 26 år, og sambo er 28. Vi har vært sammen i 10 år, er forlovet og har to gutter på 3 og 5 år :) Jeg tok fagbrevet i kontor og administrasjon rett før sommeren, men har ikke fått meg fast jobb enda... veldig mange som søker på de stillingene som jeg vil ha dessverre :( men jeg tar litt vakter innimellom på pizzabakeren som jeg jobbet på før, og så har jeg fått meg julejobb på glitter :) Mannen er tavlemontør (innenfor elektriker yrket) og brannmann på deltid :)
Jeg jobber også ekstravakter på pizzabakeren for tiden ;) for et sammentreff :)
 
Jeg er 23 år, samboer er 27 år, vi har vært kjærester i 7 år :)
har en felles datter på 4,5 år. Jeg jobber som helsefagarbeider og trives veldig godt i jobben min :D
 
Eg er 18år, samboeren min 21!
Me har vore sammen i 7mnd!
Dette er då altså ikkje planlagt graviditet, men me er kjempe glade å er så spendte å klarer nesten ikkje å vente til den vetle kommer!
Er nå 5+6 å er veldig spendt på tiden fremover!
Skal i lære som frisør i begynnelsen av januar å samboer har fast jobb!

Jeg var også 18 år sist jeg var gravid :D
 
Jeg er 26 år, og sambo er 28. Vi har vært sammen i 10 år, er forlovet og har to gutter på 3 og 5 år :) Jeg tok fagbrevet i kontor og administrasjon rett før sommeren, men har ikke fått meg fast jobb enda... veldig mange som søker på de stillingene som jeg vil ha dessverre :( men jeg tar litt vakter innimellom på pizzabakeren som jeg jobbet på før, og så har jeg fått meg julejobb på glitter :) Mannen er tavlemontør (innenfor elektriker yrket) og brannmann på deltid :)
hvor lenge har dere vært forlovet? :)
 
Hei på dere!! :)
32 år, han er 36 :)
Bor på vestlandet
Samboere, med et barn på 8mnd fra før :)
 
håpeT dere var nyforlovet siden dere har vært sammen I 10 år, vi har vært sammen I 8 år i Januar så jeg lever i håpet:p
 
håpeT dere var nyforlovet siden dere har vært sammen I 10 år, vi har vært sammen I 8 år i Januar så jeg lever i håpet:p
Hehe, her er det vel jeg som holder litt igjen tror jeg :p Bryllup er ganske dyrt, og jeg vil helst ikke ta opp lån for å gifte meg. Så da vil jeg iallefall vente til jeg får meg fast jobb :) og planen er å gifte oss i spania :)

Her lå vi bare i sengen en kveld og snakket om forlovelse, så bestemte vi oss bare for å forlove oss :) så ikke så veldig romantisk her :p
så du kan jo nevne det og se hva han sier :)
 
Last edited:
Hehe, her er det vel jeg som holder litt igjen tror jeg :p Bryllup er ganske dyrt, og jeg vil helst ikke ta opp lån for å gifte meg. Så da vil jeg iallefall vente til jeg får meg fast jobb :) og planen er å gifte oss i spania :)
Ja det koster mye å gifte seg!! Ingen tvil der! man får som regel litt hjelp av foreldre og litt i gaver også så får jo tilbake noooe:) + at man får en helt uforglemmelig dag:D penger er ikke største problem her, er mer det å bruke så mye penger på et bryllup som er greia her tror jeg! kjøpte oss enebolig for 3 år siden og har brukt mye penger på huset allerede og har mye mer å bruke penger på! laaaangt i fra ferdige :)
 
Henger meg på :)

Jeg er 26 år bor i Sverige med samboer på 28. Vært sammen i snart 9 år! Sluttet på pillen for et år siden(etter 12års bruk) og prøvde å blir gravide siden det. Akkurat et år senere klaffet det! Da hadde jeg nærmest gitt opp og allerede bestilt time for utredning! Så det var en veldig hyggelige overraskelse når mensen plutselig uteble. Alle vennene våre har barn eller venter barn så det føles helt perfekt å få første nå! Vi ønsker oss mange barn gjerne 4 ihvertfall ;)

Er akkurat 5 uker på vei i dag og er oppblåst som en ballong og sulten!! Klarer ikke å holde på hemmeligheter så allerede delt nyheten med lillesøster, to kollegaer og bestevenninnen min! Har bestilt tidlig UL 19. Des da er jeg litt over 7 uker og planlegger å so det til nærmeste familie i jula! OM(bank i bordet) der går galt vil jeg uansett at de skal vite det :) blir koselig å bli kjent med alle! Hva synes dere om august som terminmåned? Jeg synes det er perfekt!! Planen er å ta feie før permisjonen så i midten av juni kan vi si hei til sommerferien og kose meg med magen!
 
Hei. :)

Jeg er en jente på 23 år , har samboer (31 år) - vært sammen i 5 år - og vi har en Duracell gutt på 3 år (10.nov 2011).

Jeg har nå funnet ut at jeg er gravid igjen, og har regnet ut at jeg er sånn ca. 5 + 1 i dag.
Skal til jordmor på førstkommende fredag - S P E N N E N D E ! :)

Symptomer:
Mensmurringer, stikkinger, vondter i mage - og ryggområde.
Hormonell (mer enn vanlig)
Vektøking
Matlyst
Sexlyst :smiley-angry007
 

Vedlegg

  • smiley-angry007[1].gif
    smiley-angry007[1].gif
    818 bytes · Visninger: 18
Hei!
Jente på 26 (blir 27 i januar),forlovet med mannen i mitt liv som er 40. Han har tre barn fra før,ganske store nå :) Gravid for andre gang,mistet sist 7+2 i mai. Idag er jeg 4+3. Jobber til vanlig som sykepleier/spesialsykepleier.
Mine symptomer; vonde pupper,hyppig tissing,vondt i hodet,og kvalmen kom i helga,før positiv test... Æsj.
Ser frem til å bli kjent med dere,jenter :)
 
Hei!

Jeg er 24, samboer snart 26 og vi har ei datter sammen på 2 1/2 år, så dette blir vårt andre barn. Jeg er tannhelsesekretær, han yrkessjåfør.

Testet positivt 21.november, har termin 02.august ifølge menstruasjon :)

Småkvalm til tider, ømme bryst, murring i hofte, hodeverk og trøtthet er mine symptomer :p Så langt..

Gleder meg til tiden vi går i møte, bare x fingrene for at alt går fint :D
 
Hei damer :)
Jeg er 30 , samboeren er 31. Vi har vært sammen i halvannet år og samboere like lenge igrunnen, han dukket plutselig opp en dag og dro aldri igjen. Jeg har igrunnen bestemt meg for at han burde skjønne selv at han må fri mens jeg går gravid og at vi gifter oss neste sommer når babykiloene er vekk og vi har en søt brudepike eller brudesvenn :) Jeg har kun ønske om et barn, han om to, så får vi se hvem som får viljen sin til slutt :p

Vi har forsøkt i et år og fant ut at jeg var gravid 30 minutter før vi hadde legetime for utredning for barnløshet:happy112Jeg hadde vondt i tannkjøttet, såpass vondt at det føltes som kniver i munnen da jeg pusset tenner. Googlet det for å sjekke hva det kunne være og dermed kom det opp en haug med gravidsider. Kjente litt etter i kroppen og hadde ømme bryster, samt vært litt småkvalm den siste tiden. Så da tok jeg en test og to streker lyste frem og på legetimen ble det også bekreftet.

Jeg har tidligere vært sykelig overvektig og må innrømme at jeg har skikkelig nojja for å gå opp for mye i svangerskapet, så dette SKAL jeg klare å balansere på en finfin måte.

Vi har bestilt tidlig ultralyd neste uke, da er jeg 7 + 3 på vei, vil gjerne høre hjerte slå og se at alt står bra til. Ingen blødninger og puppene mine har allerede økt med en cup - så jeg regner med at alt står bra til... Er særdeles fornøyd med at mannen vil være så involvert at han tar fri fra jobb for å være med på alt av timer osv, det varmer et kommende mammahjerte:Heartpink

Det er fortsatt litt uvirkelig for meg dette, føler bare noen har fortalt meg at jeg er gravid og har baby i magen og det må jeg jo nesten bare stole på, haha. Både alkohol, røyk og snus ble kuttet på dagen og er ikke noe problem - så motivasjonen er iallefall på topp :)

Og selv om jeg mer eller mindre har rundet gravidinternett, så sitter jeg i en boble på dataen i ledige stunder og leser alt jeg kommer over:help
 
Hei! Jeg er 31, og jeg er så heldig at jeg er nyforlovet med mannen i mitt liv som nå har blitt 33 år gammel.
Jeg jobber som renholder og som butikkmedarbeider på kiwi, og mannen går 2.år på sykepleien i tillegg til å være støttekontakt.
Jeg hadde en datter fra før da vi møttes, og sammen har vi en felles datter i tillegg, begge bor 100% med oss og blir behandlet likt :)

Testet positivt i går først (tror jeg er 4+0 i dag) og foreløpig er jeg bare sinnsykt trøtt. litt for kvalm til å være så tidlig, og i tillegg murrer det godt nedi livmora.. Sliter litt med blodsukkeret også, da jeg har diabetes og det er ikke bare bare..
Kommer til å få mye ekstra oppfølging pga dette så regner med det fort blir hektiske dager framover ;)
 
Back
Topp