Litt nervøs..

lisabet86

Elsker forumet
Aprilbarna`15
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det vanlig med litt lys lys lys brun utflod? Typ lys beige? Bare pittelitt, har ikke vondt men blir jo litt nervøs da[emoji27]
 
Det er helt vanlig med små blødninger i starten av svangerskap:) Men hvis blødningen tar seg opp eller du får veldig vondt i magen bør du kontakte legen ♡
 
Ja, det kan være helt normalt. Selv opplever jeg det, men jeg er obs på lukten.
Nå mener jeg ikke å skremme deg, jeg har selv rar utflod i disse dager, men så lenge det lukter "normalt" er det ingenting å uroe seg får!
 
Ja, det kan være helt normalt. Selv opplever jeg det, men jeg er obs på lukten.
Nå mener jeg ikke å skremme deg, jeg har selv rar utflod i disse dager, men så lenge det lukter "normalt" er det ingenting å uroe seg får!

Lukter ikke rart[emoji1]
Skal til legen om en uke, og da skal ho ta ul, men syntes den uka er lang når man er litt nervøs, så har sendt ho melding[emoji4]
 
Bra det lukter ok :laughing001

Helt i starten er det helt normalt med rariteter, og det er sjelden noe å bekymre seg får :D
Vi er engstelige alle sammen i disse ukene, det har vi heldigvis hverandre for da vi ikke alltid kan snakke med mennene våre om alt vi lurer på :eek:
 
Da har jeg snakket med fastlegen, ho sa også at det er nok helt ufarlig og vanlig[emoji847] Men at jeg kunne få en ul for å slippe å engste meg, så da har jeg fått time i morgen kl 12.30, gru/gleder meg[emoji1]
 
Skulle du tilfeldigvis hatt mensen nå om du ikke var gravid? Jeg hadde pittepitte litt lysrosa. Fikk vite det var vanlig den dagen man fikk mens. For kroppen sender ut rester av slimhinner da.
 
Jeg har også hatt brunlig utflod i dag. Har stoppet nå, men ble veldig redd. Har time til ultralyd i morgen. Krysser fingrene for at alt er Ok for alle!
 
Skulle du tilfeldigvis hatt mensen nå om du ikke var gravid? Jeg hadde pittepitte litt lysrosa. Fikk vite det var vanlig den dagen man fikk mens. For kroppen sender ut rester av slimhinner da.

Nei, skulle ikke det.. Men lurer på om jeg kanskje har tatt ett lite «blodkar», stressa litt på morgenen[emoji29]
Sist jeg var gravid blødde jeg (masse) av og på fra uke 9 til 14[emoji27] Og han er en frisk og fin gutt på 2.5 år nå[emoji7] Så er nok det som også gjør meg nervøs[emoji29] Bare glad fastlegen tar angsten min på alvor[emoji6]
 
Nei, skulle ikke det.. Men lurer på om jeg kanskje har tatt ett lite «blodkar», stressa litt på morgenen[emoji29]
Sist jeg var gravid blødde jeg (masse) av og på fra uke 9 til 14[emoji27] Og han er en frisk og fin gutt på 2.5 år nå[emoji7] Så er nok det som også gjør meg nervøs[emoji29] Bare glad fastlegen tar angsten min på alvor[emoji6]

Da er det nok i skjønneste orden [emoji173]️ krysser fingrene for deg! Du må oppdatere oss ;)
 
Da er jeg ferdig hos legen, ho kunne ikke se noe tegn til blødning, så var nok bare litt farget utflod[emoji4]
Tok en ul også, og er fortsatt ca 6+2, skal tilbake om 2 uker for da kunne vi se mer[emoji7][emoji173]️
 
Da er jeg ferdig hos legen, ho kunne ikke se noe tegn til blødning, så var nok bare litt farget utflod[emoji4]
Tok en ul også, og er fortsatt ca 6+2, skal tilbake om 2 uker for da kunne vi se mer[emoji7][emoji173]️

Utrolig bra! Hadde som sagt det samme! Var på ul tre uker senere og alt var bra! Men ekkelt altså!!
 
Åh nei[emoji24][emoji24][emoji24] Nå fikk jeg noen dråper frisk blod på papiret etter do besøk[emoji24][emoji24][emoji24]
Har ikke vondt, men er enda mer fortvila[emoji20][emoji20][emoji20]
 
Da er jeg ferdig hos legen, ho kunne ikke se noe tegn til blødning, så var nok bare litt farget utflod[emoji4]
Tok en ul også, og er fortsatt ca 6+2, skal tilbake om 2 uker for da kunne vi se mer[emoji7][emoji173]️
Så dem noen hjertelyd eller embryo eller noe sånn ?:)
 
Åh nei[emoji24][emoji24][emoji24] Nå fikk jeg noen dråper frisk blod på papiret etter do besøk[emoji24][emoji24][emoji24]
Har ikke vondt, men er enda mer fortvila[emoji20][emoji20][emoji20]

Huff, skjønner du blir bekymret. Men det trenger ikke være noe galt da. Alle gangene jeg har hatt sa/ma har smertene kommet før blødningene..
Krysser fingrene for at alt et i orden! ♡
 
Huff, skjønner du blir bekymret. Men det trenger ikke være noe galt da. Alle gangene jeg har hatt sa/ma har smertene kommet før blødningene..
Krysser fingrene for at alt et i orden! ♡

Det er jo litt betryggende<3
Det røde har gått over til brunaktig nå, ikke noe slim, klumper eller smerter! Håper det bare er en «rift»..
 
Back
Topp