Litt info om den nye krigen.

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Det er fortsatt noen som ikke har levert inn vekta si enda. Det er altså 9 stk som mangler vekt OG BMI, og 2 stk som mangler BMI.. Det ser derfor ikke ut til at vi kan starte krigen denne uka.. Jeg trenger vekt og BMI for å få satt opp lagene. Så hvis det er greit for alle så kan vi starte krigen Fredag den 2. mai.? Av de som har levert inn ønsker om veiedag er det flertallige stemmer for veiedag Fredager. Så da blir altså dette veiedagen.

Tenker at for å få dette mest mulig riktig og rettferdig leverer alle inn vekt og bmi innen søndagskveld altså den 27. april. Så setter eg opp lag en av de første dagene i uka som kommer. Deretter skal det velges en lagleder for hvert lag. når fredagen kommer, altså den 2.mai MÅ alle levere vekt til laglederen sin innen kl 19.00. Så er krigen i gang :D Ser virkelig frem til å komme i gang igjen etter en lang påske. :)

Siden ingen andre har meldt seg som krigleder, kan jeg godt ta det hvis det er greit for alle? Så har eg ordna meg ein backup hvis det skal skjære seg for meg en fredagskveld :)

Høres dette greit ut for alle? :)
 
Knall! Gleder meg til å komme igang igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Supert :) Trodde ikke det var så tidlig vi skulle i gang :) Men denne vekta bruker du altså bare til å inndele rettferdige lag? Isåfall kan jeg sende min på pm nå med en gang.
 
Det høres veldig bra ut:) Gleder meg til å komme i gang. Kommer vekt og bmi fra meg i morgen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Supert :) Trodde ikke det var så tidlig vi skulle i gang :) Men denne vekta bruker du altså bare til å inndele rettferdige lag? Isåfall kan jeg sende min på pm nå med en gang.

Nei, egentlig hadde vi en del uker igjen i krigen vår som fortsatt pågår. Men så på tampenglemte noen å melde vekt, så da blei ukene nedkortet også. Så no er finalen vår på fredag. Så da tenkte eg at vi kunne sikkert like gjerne starte tidligere siden mangen ønsker å komme fort i gang :)

Denne vekta skal bare brukes til å dele inn i like lag. Og så skal det meldes inn vekt den dagen vi starter krigen for å vite nøyaktig startvekt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra! Skal prøve å huske å veie meg i morgen tidlig:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp