litt engstelig...

MNJ

Elsker forumet
...uten å ha grunn så langt! men jeg hadde en sa for over 1 år siden, og nå som jeg har blitt gravid igjen hjemsøker det meg. er redd for at det skal skje igjen![:o] det går bra når jeg er hjemme og sånn, men når jeg er ute tenker jeg kjempemye. tror det er fordi første gang jeg fikk blødninger var jeg ute, på jobb i barnehage, alene med en hel haug med unger. det var helt forferdelig. her om dagen passa jeg sønnen til noen venner, var ute og gikk tur, og plutselig fikk jeg følelsen av å begynne å blø! det var helt sykt! prøvde å skynde meg hjem uten å stresse...og da jeg kom hjem var jo alt helt i orden. og jeg føler meg i fin form også...tror nok bare det var det psykiske som spilte meg et puss, og jeg hausa meg selv opp.

jeg håper inderlig det går bra denne gangen...om et par dager skal jeg hjem til familien, og det blir godt å ha noen rundt seg (selv om ingen vet om graviditeten enda).

gleder meg til å komme over disse 3 første månedene. men jeg vil jo ikke gå å engste meg heller da....bare ikke så lett.
 
Jeg bruker også og synes at Jeg kjenner at det blør, Tror at det er helt vanlig.
Bare slapp av og nyt svangerskapet, Dersom du skulle miste, Er det fordi det var noe galt med den lille og kroppen støter den ut.
Lykke til........ [:D]
 
Back
Topp