Ikke i bruk
Forumet er livet
Høsten er her, og mørket kommer tidligere om kvelden og varer lenger om morgenen.
Husker dere å bruke reflekser??
Denne uken tenkte jeg vi skulle dele ut noen slapwraps reflekser med den fine logoen vår på, slik at dere syntes i høstmørket. Kjører derfor igang en god gammeldags FOTOKONKURRANSE her på forumet denne uken.
Reglene er enkle:
Bli med davel
Vi vil også minne om at reflekser bør brukes av både voksne og barn. Barnevognen og hunden bør også ha på seg refleks.
Ditt barn har ingen foreldre å miste!
Husker dere å bruke reflekser??
Denne uken tenkte jeg vi skulle dele ut noen slapwraps reflekser med den fine logoen vår på, slik at dere syntes i høstmørket. Kjører derfor igang en god gammeldags FOTOKONKURRANSE her på forumet denne uken.
Reglene er enkle:
- Legg inn ditt bidrag i denne tråden innen torsdag 19 oktober kl 13
- Tema er: høst, farger, mørket, refleks, barn, lek, stemning, sol, måne (mange muligheter her altså)
- Det lages en avstemning i en ny tråd på torsdag av meg. Alle kan da stemme på sitt favorittbildet frem til mandag 23 okt kl 10.
- Vinneren blir publisert, får heder og ære og en liten pakke med reflekser i posten
Bli med davel
Vi vil også minne om at reflekser bør brukes av både voksne og barn. Barnevognen og hunden bør også ha på seg refleks.
Ditt barn har ingen foreldre å miste!
Last edited: