Lite bevegelse pga leie

Lilleklomp18

Forelsket i forumet
Hei, når dere merker lite bevegelse fra den lille for at dere vet den ligger annerledes, hvor lenge venter dere før dere blir bekymret når dere vet dere ikke kjenner spark pga hvordan den ligger?

Har vært inne til jm før da jeg merket lite bevegelse men var kun fordi den hadde snudd seg med ryggen utgiver, altså sparket og slo kun innover. Og gjort dette en gang tidligere å. Idag kjente jeg at han snudde seg eller flyttet på seg i 10tia, og ikke kjent noe siden, bortsett fra nå når jeg virkelig rørte på magen for å få frem bevegelse og kjenner at det er innover denne gangen også, men jeg kjenner det kun fordi jeg virkelig kjenner etter. Hvor lenge skal man vente på bevegelser når man vet man ikke kjenner noe pga hvordan han ligger?

Ble et rart innlegg men håper noen forsto hva jeg skal frem til i alt rotet av ord.

*er ikke så bekymret nå når jeg fikk kjent litt, men lurer for å være sikker så jeg evt får hjelp om det trengs. (Ja, er hysterisk delux i dette svangerskapet:nailbiting::(:wtf::smiley-angry003)
 
Ring føden hvis du er bekymret. Men min snudde seg innover/nedover med føttene i forrige uke og da kjente jeg mindre bevegelser. Men han har nå snudd seg mer tilbake som han pleier.
 
Merker du veldig nedgang i aktivitet ifht vanlig i et døgn ville jeg ikke nølt med å ringt føden :)
 
Forrigemann lå med ryggen utover og bevegelsene ble færre og annerledes.. merka hvilken hans best. Mens lillebror nå ligger med beina ut og jeg er overraska over hvor mye vi kjenner..
 
Ja var det jeg lurte på om retningslinjene er de samme selv om jeg vet at jeg ikke kjenner noe pga at han ligger med ryggen ut mot magen? :)
Men han snudde seg tilbake til gammel posisjon igår kveld og full aktivitet igjen :)

Er sånn her også. Noen dager er det litt mer aktivitet og andre dager er det full fres. Var inne på føden for 5 uker siden ca og da sa de at han sparket innover og at jeg ikke kjente det. I tillegg hadde han lagt seg med hodet ned da.. ligget sånn siden forsjåvidt. Så jeg er ikke så på alerten nå som da.. men nå vet jeg litt mer hva som er normalt for mageboeren min enn for 5 uker siden :)
 
Er sånn her også. Noen dager er det litt mer aktivitet og andre dager er det full fres. Var inne på føden for 5 uker siden ca og da sa de at han sparket innover og at jeg ikke kjente det. I tillegg hadde han lagt seg med hodet ned da.. ligget sånn siden forsjåvidt. Så jeg er ikke så på alerten nå som da.. men nå vet jeg litt mer hva som er normalt for mageboeren min enn for 5 uker siden :)
Ja, var i kontakt med jordmor en kveld for noen uker siden pga lite aktivitet i løpet av dagen. Og min er i full aktivitet hele tiden! Turbomaskin. Litt lagt for meg å dra til føden så må kontakte jordmoren jeg går til før jeg evt blir sendt videre om nødvendig :)
Fant da ut at han låg med ryggen utover og sparket inn og da kjenner jeg 0 nada....skremmende selv om jeg vet det er derfor, for enn om det skjer noe mens han ligger slik da? :p så får vell tolke 0 aktivitet om 0 aktivitet selv om jeg vet han ligger med ryggen utover til tider. Merkes fort for da er det stille..... her har han alltid ligget med hodet ned i bekken så jordmor er spent på når han fester seg :p tidlig eller aldrig, siden jeg er andregangsfødende
 
Ja, var i kontakt med jordmor en kveld for noen uker siden pga lite aktivitet i løpet av dagen. Og min er i full aktivitet hele tiden! Turbomaskin. Litt lagt for meg å dra til føden så må kontakte jordmoren jeg går til før jeg evt blir sendt videre om nødvendig :)
Fant da ut at han låg med ryggen utover og sparket inn og da kjenner jeg 0 nada....skremmende selv om jeg vet det er derfor, for enn om det skjer noe mens han ligger slik da? :p så får vell tolke 0 aktivitet om 0 aktivitet selv om jeg vet han ligger med ryggen utover til tider. Merkes fort for da er det stille..... her har han alltid ligget med hodet ned i bekken så jordmor er spent på når han fester seg :p tidlig eller aldrig, siden jeg er andregangsfødende

Ja det er det! Blir det helt stille en dag, til tross for mat osv så må man jo seff ta kontakt med noen! :) Men varierende aktivitet er jeg ikke like hysterisk på lenger :) men legger godt merke til det og følger med :p

Ja det er spennende:) skal til jordmor på tirsdag og er 35+2 da, og har en følelse av ag han har festet seg. Hatt så mye smerter i det området siste tiden. Er førstegangs jeg da.
 
Back
Topp