Lisbeths prøverøl (hehe..)

LTomineFj

Gift med forumet
Tok dere den? Røl..

Okay, jeg er litt trøtt, men gubben ligger i senga og snorker og klør seg i rævva om hverandre, så jeg kan like gjerne starte en prøve-dagbok [:@]

Jeg er da Lisbeth *hilse pent*, og jeg er gift med min kjære Ivar, som jeg har delt seng med i 4,5 år (sånn ca.). Vi har fra før av en lite rabbagst ved navn Adrian. Han ble født selveste 17.Mai i fjor (2007), 5 lange dager over termin [8D]

Men nå føler vi det er på tide å gi Adrian en liten bror eller søster [:)] Vi har vel egentlig tenkt på det en stund, men slått det fra oss gang på gang, grunnet lite plass i leiligheta vi bor i. - Men så har det seg sånn at vi skal flytte den 16.August *jubler*. Og da, serru, får vi nok av plass, for da blir det hus på oss [:D] Ikke verdens største, men det inneholder det et normalt hus bør inneholde, og så er det veldig stor tomt, med gode muligheter for å utvide huset med tiden..

Vel, det var vel innledningen til en forhåpentligvis kort dagbok-seanse her inne [;)]
Nedenfor følger denne prøveperioden (Inspirert av andre dagbokister (???)) [&:]
 
PP1

17. Juli - TR - Var på konsert på Molde-jazzen sammen med ei venninne. Så Mary J. Blidge..
18. Juli - TR - Var i Molde og "så på livet".. Kjøpte heliumsballong til Adrian.
19. Juli - TR - Vi skulle egentlig til pappa, men han hadde sittet på glattcelle hele natta...
20. Juli - TR
21. Juli - TR

22. Juli -
23. Juli -
Min svoger og tantegullet Victoria kommer nedover fra Trondheim
24. Juli - Min svoger kommer til byen for å holde meg med selskap.. *snille mannen* Var på shopping og så på søskenvogner *sikler på Graco*
25. Juli -
Oppfylling av en bunnskrapt konto [:D] (Tror egentlig de kommer den 24.) Pappa henter Adrian, skal ha ham på overnatting
26. Juli - Drar til pappa og henter Adrian - og en tur innom hos mamma som har overraskelse til oss!!!

27. Juli - Familiemiddag hos svigers, formoder jeg.. - og en tur til Eide for å vise fram nyhuset til familien...
28. Juli - Slappet av hjemme med lillegull. Sløvet i varmen og bada i plaskebasseng [:)]
29. Juli - Mye samme som i går, bortsett fra at gubben hadde hjemmekontor i dag. Jeg sliter med varmen [:'(] Er kvalm....
30. Juli -
31. Juli -
1. August - Hvor beleilig er det ikke at dette er Ivars siste arbeidsdag før tre ukers ferie??? -
2. August - Betalte siste rest av bryllupsreisa vår, så nå er det faktum at vi skal på cruise i September!!! -

3. August -  EL - Vi fikk overraskelsesbesøk av mamma og stefar..koslig for Adrian det [:)] -
4. August - Skal rundtomkring og se etter diverse vi skal kjøpe til det nye huset.. Hagemøbler, garderobeinnredning osv..
5. August - Kjøpte bursdagsgaver til svigerfar og Anders.. Svigerfar får fisker - i en bolle [8D]

6. August - Bursdagsselskap hos svoger med familie
7. August - Svigerfar blir 73 år og "tantebarnet" Anders blir 18 år!!!
..og så får jeg besøk av ei venninne [:)]
8. August - Skal til Molde og se på hagemøbler og så inn til nyhuset og ta mål av alle rom..
9. August - Pakket ned hele veggseksjonen på stua i dag.. Det ble mange kasser det!
10. August - Har bare slappet av hjemme i dag..ryddet i noen papirer osv.
11. August - I dag vaska jeg ned hele soverommet!!!
12. August - Tantegullet Victoria blir to år!!!
13. August - I dag var vi i nyhuset og malte barnerommet [:)] Og så har jeg maskert vårt rom, så det er klart til fredag [:)]
14. August - I dag skal vi i banken og skrive under lånepapirene!!! Var en tur innom svigers også, når vi først var i nabolaget.
15. August - Vi skal inn til nyhuset for formell overtagelse og male ferdig, så kommer mamma innom etter jobb for å ta med seg Adrian.
16. August - Flytting!!! [:D][:D][:D]
17. August - IKM
18. August -
19. August - TEST Tester så "sent" pga flyttinga. Vil ikke vite det før...
 
Heisann [:D]
Gratulerer så mye med dagbok!! Håper oppholdet ditt blir kort her inne så du fort kan få en spire i magen og flytte over til terminforumene [:D] Ønsker deg lykke til med prøvinga [:D]
Klem
 
Tusen takk mammamilla [:D]
Jeg tror nok at det går greit, jeg..
Adrian satt på PP3 da vi prøvde, sååå vi venter i spenning [;)]
 
OoooOOooooh!!! Bare en uke til mest fruktbare periode!!! Jeg må innrømme at jeg gruer meg litt [&:] ... Ikke til å bli gravid, altså, men til prosessen.

Jeg sliter fælt med sex. Det er rett og slett forferdelig til tider. Har opplevd en rekke overgrep tidligere, og regner med at det hele kommer av det. Jævlig urettferdig at det skal sitte i så lenge [:'(]
 
Dagen i dag starta relativt bra. Lillegull sov til 8.30, og den utslitte mammaen fikk sove litt. Jeg sliter fælt med søvn for tiden, men nå har jeg fått zopiklone, så da blir det andre boller.

På formiddagen var jeg i sentrum sammen med svogeren min og datteren hans. Da trasket vi gjennom butikker, og han så med store øyne på alt av søskenvogner.

Etter at han hadde dratt, kjørte jeg og Adrian til andre enden av byen på et kjøpesenter der, og jeg hentet ut medisin og tok en shoppingrunde, siden jeg var så heldig å få penger inn på konto i dag [:D]

Så kom jeg hjem og spiste middag..deilig raspeball (komler)!!! Etterpå fortalte Ivar meg at svigermor hadde ringt.. Kona til svogeren min hadde spontanabortert i dag tidlig (fikk ikke vite det før på ettermiddagen) [:(] Det er bare så trist... Det setter virkelig ting i perspektiv og lar en kjenne på hvor skjørt livet faktisk kan være...
 
Da har pappa vært her og hentet Adrian [:D] Så i kveld skal jeg og Ivar ut på restaurant, ta oss et par kalde og bare nyyyte sommervarmen [:D]

Dagen i dag har egentlig vært sabla kort! Jeg tok innsovningstablett i går, og når klokka var 12, våkna jeg, og så til min store forskrekkelse at klokka var sååå mye, og Adrian sov fortsatt [&:] Hjelpes, sier jeg bare.. Men godt var det! Så sto vi opp og spiste frokost...så fant jeg ut at jeg skulle fylle vann i plaskebassenget hans, og det falt virkelig i smak! Hehe.. Han koser seg fælt med bading [:D]
 
gratulerer med dagbok å velkommen hit
 
Takk for velkomsthilsen Hero [:D]
[hr]
I dag var vi i Molde og hentet Adrian hos pappa..han hadde tydeligvis storkosa seg der, og det er jo bare bra [:)]
På hjemtur stakk vi innom mamma for å se overraskelsen hun sa hun hadde til oss, og gjett om jeg ble glad! Hun hadde vært hos fotograf med Adrian uten at vi visste det, og hadde fått et flott album med mange fine bilder i! - Skal prøve å scanne noen og legge ut her i morgen [;)]

Vel hjemme fikk vi Adrian i seng og laget oss kalkunfilet med ris...nammis!!! - Og så har jeg ei Oreo-kake på vei, for den skal jeg ha med til svigers i morgen [:)] Håper de setter pris på den...

...skulle ønske jeg hadde en bolle på vei også [;)]
 
ORIGINAL: Lisfje

Takk for velkomsthilsen Hero [:D]

[hr]

I dag var vi i Molde og hentet Adrian hos pappa..han hadde tydeligvis storkosa seg der, og det er jo bare bra [:)]
På hjemtur stakk vi innom mamma for å se overraskelsen hun sa hun hadde til oss, og gjett om jeg ble glad! Hun hadde vært hos fotograf med Adrian uten at vi visste det, og hadde fått et flott album med mange fine bilder i! - Skal prøve å scanne noen og legge ut her i morgen [;)]

Vel hjemme fikk vi Adrian i seng og laget oss kalkunfilet med ris...nammis!!! - Og så har jeg ei Oreo-kake på vei, for den skal jeg ha med til svigers i morgen [:)] Håper de setter pris på den...

...skulle ønske jeg hadde en bolle på vei også [;)]

 
sånn oreo kake er farlig god[:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: hero


sånn oreo kake er farlig god[:D][:D][:D][:D][:D]



I know...jeg fikk heldigvis overtalt svigers til å beholde restene da..så slipper jeg å bli feitere [:'(]

[hr]

Jepp, dagen i dag har forløpt neesten som forventa. Det ble noe dramatikk, for å si det sånn. Adrian-gullet fikk seg en eplebit med tante, og det hele gikk ganske så griet, men plutselig ser jeg han blir helt rød i ansiktet og setter seg ned. Jeg løper bort og får snudd gutten på magen og vinklet ham litt nedover med hodet. Så dunket jeg ham ganske så hardt i ryggen, og da begynte han å hyle! Heldigvis, tenkte jeg.. Etter litt om og men kom eplebiten opp igjen...

Stakkar lille gutten min, han var helt forskremt [:(]
Jeg er bare sååå glad for at jeg ikke fikk panikk, jeg....
 
DA var jeg inne i den fruktbare perioden!!!!! [:D]
Vet ikke om jeg orker noe i kveld..er jo uansett liten sjangse for noe alt nå.
Får ta det i morgen og de påfølgende dagene.
Er jo ikk e100% sikkert at jeg har EL akkurat når BV sier jeg har det heller, men i følge min "gamle" syklus, skulle jeg hatt EL i dag, og det her jeg ikke.. Så da er det bare å vente.

- Jeg krangla litt med legen min da jeg ble gravid med Adrian, for jeg hadde jo 21 dagers syklus, men EL fant likevel sted 14 dager etter 1.blødningsdag.. Hehe, så da mente jeg at jeg hadde tidligere termin [8D] Som om guttungen brydde seg noe om det??? Kom 5 dager over UL termil likevel han...
 
To dager til EL i følge BV.. Spent på om det stemmer nå, ja [8D]
Skulle etter egene beregninger hatt i går, men ingen smerter eller noe ennå, meeen begynner å merke småmurringer, så er mulig at det skjer i kveld/natt/morgen tidlig :) Da skal han pinadø til pers!!!

Heh...jeg er faktisk ikke sikker på om jeg er klar ennå, men shit au. Hvor store er sjangsene for å lykkes på første forsøk da??? Sååå, vi lar det stå til, sikkert..
 
I morgen er EL dagen.. Hmsk.. Jeg hadde litt smerter i går kveld, de minnet om EL smerter, så vi safet og tok en runde i høyet [8D] Så blir det nok noe på meg i kveld også..har jo til og med vært i dusjen og rydda bort "skogen" hahaha...

Jeg er skikkelig spent på om det blir på første PP jeg. Det hadde vært utrolig stas da [:)]


Jeg snakka med mamma på tlf i dag, og vi ble enige om at hun skal ha Adrian fra 15.-17. August, sånn at vi får gjort unna all flyttinga i fred og ro [8D] Gleeeeeder meg til å komme i orden. Det skal bli så koslig å sette ting inn i skuffer og skap, kanskje kjøpe litt nytt også.. Jeg har, av alle ting, veldig lyst på sånne heeelt enkle garderober av stoff jeg..eventuelt bare trådhyller uten skap.. - Da blir jeg jo tvunget til å holde en viss orden der, ikke sant? Nå hiver jeg jo bare klær inn i skapet uten å tenke på å legge de sammen engang [&:] Hehe...
 
EL?? Hvoooor?? Begynner å få mer og mer tro på at den fant sted på fredagskvelden nå.. Jadajada, kunne selvføøølgelig kjøpt EL tester, men jeg liker å tro at jeg har kontroll på kroppen min [8D] hehe.. Det funka jo fint sist gang, så det skulle nok ikke gå så halvgæærnt denne gangen heller..

Jeg vet i hvert fall at EL bruker å komme på kvelden..aldri hatt EL smerter på dagtid..
 
Gratulerer med dagbok og velkommen i dagbokgjengen! [:)]
Håper ditt opphold her blir superkort! [:D][:D]
 
ORIGINAL: Kaizer

Gratulerer med dagbok og velkommen i dagbokgjengen! [:)]
Håper ditt opphold her blir superkort! [:D][:D]


Takker så masse [:)]
Har på følelsen at jeg blir minst en PP til, siden jeg er så usikker på EL nå, men det gjør ikke noe..dere er jo en flott gjeng å ligge på vent sammen med [;)]
 
Back
Topp