Lillebror Ludvig er her!

*IdaMor*

Elsker forumet
Da, etter myye venting kom endelig Ludvig Johan til verden på keiserligvis, kl 12.55. Han veide 3680gr og var 52 cm <3 helt perfekt!
Gutten har det bra, men mammaen har det vondt :/ men mye babykos hjelper på smertene <3
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1358272665467.jpg
    1358272665467.jpg
    41,4 KB · Visninger: 53
Gratulerer med keiseren!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Heldige du som har fått så fin baby! Håper du kommer deg raskt så du får nyte det ytterligere!
 
Gratulerer så masse! :)
 
Gratulerer så mye. Jeg skal ha keisersnitt til uka så jeg blir veldig glad hvis du skriver litt om formen blir bedre osv ;-) kos deg på barsel
 
gratulerer med en nydelig prins :) ønsker deg masse god bedring, å håper formen din kommer seg fort :)
 
Gratulerer så masse med skjønne Ludvig :)
Håper du kommer deg fort;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye. Jeg skal ha keisersnitt til uka så jeg blir veldig glad hvis du skriver litt om formen blir bedre osv ;-) kos deg på barsel
Formen har kommet seg betraktelig :) ligger bare og nyter den lille herligheten! Ks var en spesiel opplevelse, men ingenting å grue seg til. Alle som er med under oprasjonen min værtfall var fantastiske og kjempetrivelie! Det er ikke til og stikke under en stol at det er vondt etterpå... Men bare spørr om smertestillende. Så kommer du deg opp på beina før dagen er omme ;) spinalen var heller ikke vond som jeg hadde trodd :p
Lykke til med keisersnitte :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så masse!:)
 
Formen har kommet seg betraktelig :) ligger bare og nyter den lille herligheten! Ks var en spesiel opplevelse, men ingenting å grue seg til. Alle som er med under oprasjonen min værtfall var fantastiske og kjempetrivelie! Det er ikke til og stikke under en stol at det er vondt etterpå... Men bare spørr om smertestillende. Så kommer du deg opp på beina før dagen er omme ;) spinalen var heller ikke vond som jeg hadde trodd :p
Lykke til med keisersnitte :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tusen takk ;-)
 
Han er nydelig, gratulerer så masse!
Håper du føler deg bedre snart :)
 
Tusen takk for gratulasjonene:-D vi koser oss på barsel, har det mye bedre idag enn i går. Nå går jeg egentil bare og venter på at melka skal komme! Lillebror er kjæmpeflink til og ta puppen, selv om det ikke er store greiene som kommer ut :p må bare si til alle dere som venter enda... Gled dere! Babykos kan ikke beskrives, det må føles<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp