Lille 70

babytutta

Forumet er livet
åssen var timen din da??
venter spent..hehe
 
Hei babytutta[:)]
en egen tråd bare til meg...... det var koselig[;)][;)]
 
Timen gikk veldig fint, ikke noe å grue seg for i det hele tatt. Men, GU er ikke noe særtlig moro da.....
Mannen testet svømmerne sine, og de var helt 100%, så det var jo kjempefint.[:)] 
 
Skal denne syklusen prøve med inseminasjon, dette fordi de ikke finner noe galt med noen av oss, og derfor tror de det kan gi resultater. Vet veldig lite om resultater på denne behandlingen, men det er vel verd å prøve....
 
Starter med pergotime i morra og 5 dager fram.
Deretter puregon-sprøyter i 3 dager.... HJELP[:o] jeg har sprøyteskrekk, så hvordan skal det gå....... hmmm, må man, så må man......
Så skal jeg på en innvendig UL, og deretter sette en EL-sprøye.
Etter det, skal vi inn igjen til sykehuset i Porsgrunn, hvor mannen leverer en sædprøve som de "preparerer"....
De beste svømmerne settes inn i livmoren.....
 
14 dager etter dette sitter vi forhåpentligvis med en positiv test.....[:D]
Krysser fingrene for det i alle fall[;)]
 
Klem fra Lille[;)]
 
(hadde blitt glad om noen med erfaringer fra inseminasjon kunne skrevet et lite innlegg her om det....)
 
ja egen tråd til deg[:D] må jo ta vare på alle som er her inne, syns det er spennende følge med...
jeg må jo bare si at det er supert at det ikke er noe i veien med noen av dere..... håper denne behandlingen hjelper dere da.. sprøyter uæææh! har aldri hatt skrekk for slikt, men tror ikke jeg like sette på meg selv nei..offameg[8|]
 
er jo ikke lenge til dette da.....noen uker så sitter du nok der med en pos. test i hånda!!
blir ikke helt det samme som vi skal, jeg må spraye å sprøyte for så å sette el sprøyta..pluss at vi har nedfrosset sæd- håper virkelig de lever godt når de blir tint opp..
 
Syns heller ikke GU er så morsomt [;)], men det blir spennende med inseminasjon da ?!?!
De fleste andre her inne har vel ivf eller icsi...
Du får holde oss oppdatert fremover... syns det er kjekt å høre erfaringer fra andre her inne[:)]
 
ORIGINAL: babytutta

ja egen tråd til deg[:D] må jo ta vare på alle som er her inne, syns det er spennende følge med...
jeg må jo bare si at det er supert at det ikke er noe i veien med noen av dere..... håper denne behandlingen hjelper dere da.. sprøyter uæææh! har aldri hatt skrekk for slikt, men tror ikke jeg like sette på meg selv nei..offameg[8|]
 
er jo ikke lenge til dette da.....noen uker så sitter du nok der med en pos. test i hånda!!
blir ikke helt det samme som vi skal, jeg må spraye å sprøyte for så å sette el sprøyta..pluss at vi har nedfrosset sæd- håper virkelig de lever godt når de blir tint opp..

 
Prøver å syke meg opp til sprøytene, bare 4 dager til jeg skal begynne med dem......[:o] 
Begynte på tabletter i dag, og fikk time til UL fredag 19.
Har dagbok inne på "prøvd lenge", så jeg kommer nok til å oppdatere litt om utviklingen framover der.
Koselig om du hadde vært innom av og til[;)][;)]
 
Håper det går greit med dere også, spennende å følge med på hverandre her inne.
Skal krysse fingrene for at du snart sitter med en positiv test i handa[:)][:)][:)]
 
Vi SKAL gå julen i møte med en liten spire i magen, det hadde vært noe det...... hmmm[;)] 
 
ORIGINAL: Hope

Syns heller ikke GU er så morsomt [;)], men det blir spennende med inseminasjon da ?!?!
De fleste andre her inne har vel ivf eller icsi...
Du får holde oss oppdatert fremover... syns det er kjekt å høre erfaringer fra andre her inne[:)]

 
Ja, tror nok det kommer til å bli en spennende tid framover......[;)]
 
Lover å holde dere oppdatert...
Koselig med besøk i dagboken min inne på "prøvd lenge"[:)]
 
Kjempemasse lykke til til deg også Hope[;)]
Klem fra meg[:)]
 
Back
Topp