Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Haha, ser det blir litt i vanskeligste laget å besøke hverandre, hvertfall ofte:p

Du kan jo legge ut inne på skjult, av hva du kommer til å gå for eller der du ønsker innspill❤️ Hvis du trenger litt feedback lissom❤️ Tenk at du snart skal giftes a, snupp:Heartred:crybaby2

Ja, du vet nå hvordan babytiden kan være - også.med småbarn i hus :bag: dagene flyter over, og man kommer seg liksom aldri av gårde. Det er ikke bare å hive seg i bilen og dra :p heller ikke å bare hive inn ungene ..haha.. sjekke bleiebagen, vaske ungene, passe på at de har fått mat, rene bleier - uups, der var det noen som sølte noe, vaske litt, skifte tøy... Oi, jeg har glemt å gå på do selv...
Og det er når man har en plan om å gå ut. Også er det å få det til å gå opp med spising, soving... Skikkelig prosjekt :p
Må planlegge godt, gitt.

Jeg skal legge inn litt etterhvert, har jo halve planleggingen inne i ene tråden min jo :p
 
Lille er nå 1mnd akkurat, veier 5,01 kg og er neeesten 55 cm. For to uker siden var hun 4,2 kg, og hun kom ut som 50 cm, så.. er inne mangel på mat i alle fall! Hun har gått opp fra ene kurven, og over til neste kurve :bag: tjukkebollen. Den siste uken har hun fått noe hormonutslett og. Men i dag synes det å ha bleknet litt, så kan være det er på vei tilbake. :)

Lite bilde av Milo og Aminda ❤️

Snapchat-984923541.jpg
 
Lille er nå 1mnd akkurat, veier 5,01 kg og er neeesten 55 cm. For to uker siden var hun 4,2 kg, og hun kom ut som 50 cm, så.. er inne mangel på mat i alle fall! Hun har gått opp fra ene kurven, og over til neste kurve :bag: tjukkebollen. Den siste uken har hun fått noe hormonutslett og. Men i dag synes det å ha bleknet litt, så kan være det er på vei tilbake. :)

Lite bilde av Milo og Aminda ❤️

Vis vedlegget 412190
Så fint hun trives å legger på seg ❤️ vakker baby ❤️ Babynest er gull. 2 åringen elska den husker jeg!
 
Lille er nå 1mnd akkurat, veier 5,01 kg og er neeesten 55 cm. For to uker siden var hun 4,2 kg, og hun kom ut som 50 cm, så.. er inne mangel på mat i alle fall! Hun har gått opp fra ene kurven, og over til neste kurve :bag: tjukkebollen. Den siste uken har hun fått noe hormonutslett og. Men i dag synes det å ha bleknet litt, så kan være det er på vei tilbake. :)

Lite bilde av Milo og Aminda ❤️

Vis vedlegget 412190
Så skjønn! Både Milo og Aminda
 
Nydelig lille A, og fiiine pusen :love7 :Heartpink
 
Fem uker og fem dager.
Hormonutslettet til lilleA har roet seg kraftig ned; bare fra torsdag til fredag, så det ser ut som om det er på vei å forsvinne.
Renselsen ser ut til å kanskje være ferdig (men man kan jo bli lurt også... Men på tredje dagen uten blod nå!).
Vi er også på aktiv pottetrening med "store"-A. (Dvs, kledd av henne alle klærne og sagt, der er potta om du må på do! Hehe.) Det er fremgang i alle fall. I dag tisset hun på eget initiativ på potte, uten å søle i det hele tatt. Hun gikk og satte seg FØR hun måtte tisse, og det er et stort fremskritt!

Med lilleA, så står det at vi kan forvente en "stormfull periode" nå, ift termin.. men jeg lurer på om hun kanskje heller følger fra fødselen av, for den siste uka har vært ganske heftig mtp gråt og klenging, og jeg synes kanskje det begynner løsne litt nå. Men sies jo at gråtetoppen skal være ved rundt 6 uker.

Venter fremdeles på første (sosiale) smil. Hun smiler masse i søvne, og jeg synes jeg så et glis ved 3 uker.. og et par korte her og der, som har vært litt sånn.. "kanskje??". Men ikke noe sånn skikkelig tydelig i våken tilstand. Kommer vel snart ❤️

IMG20230819110254.jpg

Se de bollekinnene da!
Og veldig lite hormonutslett igjen. :)

Fremdeles rød i panne, øyelokk og under nesa da (storkebitt), men godt bleknet i forhold til det det var. :)
Skjønne ungene ❤️
 
Apropos smil, så kom hun plutselig med et skikkelig glis i dag!! Til Besta :hilarious:
"Oi, DEN var urettferdig, gitt", sa jeg :angelic:

Gliste til meg etterpå, da ;) herlig ❤️
 
Hallo!
Lille bollen er nå godt over 3 mnd. På lørdag hadde hun navnefest-seremoni, og vi giftet oss i samme slengen. ;)

Snapchat-1019829750.jpg


Trivelig dag :)

Ellers så er mini passert 7kg, så hun vokser godt. Hun er blidere enn hun var; for etter 6-7 uker, så var hun plutselig sur hele tiden. Hadde henne hos manuellterapeut da hun var 3mnd, og noe skjedde etter det. Om hun vokste det av seg eller fikk fikset noe, vet jeg ikke. Eller om det er det at jeg har kuttet ut kaffe (for jeg tror hun reagerer på det også). Men nå er hun i alle fall blid innimellom, og KAN ligge på mage og rygg uten å gråte med en gang :)

Hverdagen med en baby og en toddler, går mye i ett, skal sies. De er i så forskjellige faser og krever mye på hver sin måte, så jeg blir innimellom bittelitt sprø. Men det går bra, og forhåpentligvis kan mannen begynne være litt hjemme etter jobb igjen snart, etter å ha vært borte ca hele døgnet de siste 4 ukene+. Det er litt greit å være to når man har to små barn. :p
 
Gratulerer så mye med vel overstått fest for lille A og bryllup:cool05:dance008:dance011:talk017 Det kan være skikkelig krevende med to små tette, og hvertfall når man er en del alene med dem❤️
 
Gratulerer med bryllupet!
 
Back
Topp