17/05-24
Gratulerer med dagen!
Vi har hatt en nydelig dag, deilig vær og godt selskap! Veldig glad for at jeg tok med caboo’en. Fikk bært lillemor hjem og hun sov godt i noen minutter til!
Hvor raskt de utvikler seg er helt utrolig. Det føles som at jeg legger mer merke til alt nå enn med storerbror. Det er både sårt og fint på en gang. Den gangen var det veldig mye annet som foregikk også, for det meste ting som ikke er noe ålreit. Så mye jeg gikk glipp av, fordi jeg var i overlevelsesmodus.. Takknemlig for å få oppleve det nå igjen, og at livet nå er så godt at man faktisk kan
leve, ikke bare overleve!
Sporet litt av der! Hun utvikler seg fort, og i dag har hun virkelig vært ei skikkelig skravlebøtte! Så koselig, gøy og fint !! Hvis vi prater med babylyder så «svarer» hun. Jeg ser og at hun forsiktig har begynt å ta tak i ting!
Tar litt etter lekene sine, og klutene som MÅ være i fjeset ved innsovning (sikrer for at nese og munn er fri og tar vekk når hun har sovnet). Liker ikke når leker eller folk kommer for nærme nå. Vil heller ikke holdes lenge av gangen av andre enn meg. Pappaen er mer greit enn andre, men det er fortsatt mamma som gjelder.
De siste tre ukene har hun kun sovet dagdupp PÅ meg, ikke i vogn. Ble derfor veldig overrasket over at hun sovnet i vogna i dag og det ila 20-30 min max. Sov ikke veldig lenge, men at hun i det hele tatt sovnet er en seier etter disse ukene. Håper vognen kan blir mer akseptert fremover. Hun ligger gjerne der og er fornøyd når hun har noe å titte på!
Jo, jeg tror forresten jeg har blitt gal. På denne tiden i fjor var det full rulle med ovitrelle og hele pakka, jeg var så lei av prøving og plikt-sex, negative tester og ja, alt egentlig. Likevel sitter jeg her og følger med i ikm grupper, like testegal som før! Koser meg med å håpe og tyde streker, og tenker at jeg savner det. At jeg SAVNER det. Hva er det som skjer?!
Er det hormonene??? Jeg har ikke begynt på prevansjon, men vi har heller ikke sengedanset etter fødsel. Kanskje jeg ønsker meg en baby til? Kanskje jeg ønsker å ha tre barn? Det blir spennende å se hva det blir til. Avgjør ingenting enda, samboer er foreløpig godt fornøyd med de to vi har, og det er jeg også, men likevel sitter det noen på skuldra mi og dytter eggløsningstester i synsfeltet mitt.. Vi får se hva jeg tenker i januar