Ligamentsmerter i uke 4??

Hurlumhei

Forelsket i forumet
Hei dere :happy: Jeg har nylig testet positivt, rett før helgen. Er 4+0 i dag. Så har jeg et spørsmål til dere som jeg håper dere kan svare på; Hvor vanlig er det med kraftige ligamentsmerter så tidlig? Våknet i natt av sterke smerter på venstre side, ned mot lysken. Det var såpass vondt at svetten silte. Smertene har kommet og gått i dag, men ikke like sterke. Har i tillegg ganske mye mensmurring. Har litt panikk for svangerskap utenfor livmoren....Mistet i oktober, slik at nervene ligger omtrent utenpå meg nå ;) Klarer ikke helt å huske om det var slik sist.
 
Jeg er 4+4 og har hatt sykt smerter de siste dagene. I natt var så ille at jeg visste ikke om jeg skulle spy eller gå på do. Mine smerter er i midten rett ved skambeinet. Jeg tror ikke symptomer på xu kommer så tidlig, ikke så sterke smerter i hvert fall. Var det min gyn sa til meg. Han mente det ikke kom symptomer på det før i 6 uke? Håper dette kun er smerter som gir deg en spire :) Krysser fingrene for deg . klem
 
Hei. De smertene dere beskriver er Helt like de jeg hadde fra uke 4. Tok TUL ved 5+5 og legen sa at prikken min ligger i livmoren :)
Han visste ikke hva smertene kom av.
Smertene har avtatt litt de siste dagene. Jeg er litt forstoppet så har begynt å spise mat som hjelper på dette. Tror det hjelper litt. Smertene kommer sjeldnere og er ikke like intense. :)
 
Hei. De smertene dere beskriver er Helt like de jeg hadde fra uke 4. Tok TUL ved 5+5 og legen sa at prikken min ligger i livmoren :)
Han visste ikke hva smertene kom av.
Smertene har avtatt litt de siste dagene. Jeg er litt forstoppet så har begynt å spise mat som hjelper på dette. Tror det hjelper litt. Smertene kommer sjeldnere og er ikke like intense. :)

Gratulerer med spire! Så deilig å vite at den ligger riktig. Jeg håper min gjør det samme. Forstoppelse er virkelig ikke noe å spøke med, det kan bli ekstremt smertefullt. Jeg var forstoppet i 2 uker for flere år siden. Et resultat av ALT for mye fiber og for lite vann! Drikk mye væske, og Spis mye grønnsaker, bær, linfrø, kulturmelk, og ta omega 3 :)
 
Jeg er 4+4 og har hatt sykt smerter de siste dagene. I natt var så ille at jeg visste ikke om jeg skulle spy eller gå på do. Mine smerter er i midten rett ved skambeinet. Jeg tror ikke symptomer på xu kommer så tidlig, ikke så sterke smerter i hvert fall. Var det min gyn sa til meg. Han mente det ikke kom symptomer på det før i 6 uke? Håper dette kun er smerter som gir deg en spire :) Krysser fingrene for deg . klem
Gratulerer så mye med spiren :happy: Så koselig! Husker deg jo fra i høst ;)
Smertene har heldigvis avtatt og kommer og går mye lettere. Så jeg håper og tror at det bare var svært kraftige ligamentsmerter.

Hei. De smertene dere beskriver er Helt like de jeg hadde fra uke 4. Tok TUL ved 5+5 og legen sa at prikken min ligger i livmoren :)
Han visste ikke hva smertene kom av.
Smertene har avtatt litt de siste dagene. Jeg er litt forstoppet så har begynt å spise mat som hjelper på dette. Tror det hjelper litt. Smertene kommer sjeldnere og er ikke like intense. :)
Gratulerer så mye med spire til deg også :happy: Har avtatt hos meg også, så jeg tror det bare var ligamentsmerter :) Skal ha tul ca uke 8, så da får jeg det forhåpentligvis bekreftet:happy:
 
Back
Topp