Leser du dette

Skulle vært på avdelingssamling i dag til i morra. Istedet er jeg syk og hjemme med to syke barn :(

God bedring til dere alle! Jeg er heller ikke helt i form, vond hals og vondt i hodet :/
 
Vi var inn og ut av rommet hele kvelden, når jeg måtte inn for andre gang etter jeg hadde lagt meg ble jeg bare der inne :p så natten har igrunn vært som alle andre netter, ikke spesielt god :p
He he. Like så greit kanskje. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Håper alle føler seg bedre etter en god natts søvn. Her køyes det tidlig indag pga. Jobb. I. Er så urolig så legger meg tidlug i håp om å få noen timer sammenhengende søvn .
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Fortsatt syk. Ungene drar i barnehagen i dag da så får jeg forhåpentligvis mulighet til å bli frisk!
 
Jeg er i mye bedre form idag :) nå slapper jeg litt av, før jeg skal være vikar et par timer :)
 
Sovna jeg etter mannen og ungene dro og våkna nå! Tror jeg får stå opp å få i meg litt frokost...
 
Jeg er i mye bedre form idag :) nå slapper jeg litt av, før jeg skal være vikar et par timer :)
Så artig. Hvordan gikk det? Var det første gamg? :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Fortsatt syk. Ungene drar i barnehagen i dag da så får jeg forhåpentligvis mulighet til å bli frisk!
Æsj. God bedring. Håper du fikk hvilt deg litt i dag.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da er sambo dratt på hytta, og jeg er alene med guttene mine. Kvelden startet med suksessfull legging i egen seng. En oppvåkning frem til nå. Jeg skal ligge på rommet hans i gjestesenga. Planen er å venne han på egen seng mens dambo er borte. Håper det lar seg gjøre. Nettene har vært skikkelig ille i det siste. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Så artig. Hvordan gikk det? Var det første gamg? :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det gikk kjempefint :D Var noen timer på mandag også! Har allerede fått noen dager i neste uke, og noen dager uka etter der, i tillegg til at de ringer meg om noe dukker opp underveis. Ser ut som dette går rette veien ;)
 
Da er sambo dratt på hytta, og jeg er alene med guttene mine. Kvelden startet med suksessfull legging i egen seng. En oppvåkning frem til nå. Jeg skal ligge på rommet hans i gjestesenga. Planen er å venne han på egen seng mens dambo er borte. Håper det lar seg gjøre. Nettene har vært skikkelig ille i det siste. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Håper dere får bedre netter snart! Jeg prøve å legge meg på vårt rom hver kveld, men ender opp i gjestesenga på snuppa sitt rom rimelig kjapt.. Er en del oppvåkninger gjennom hele kvelden/natta, men de to siste nettene har hun heldigvis sovna greit igjen, og sovet til rundt 7!!
 
Det gikk kjempefint :D Var noen timer på mandag også! Har allerede fått noen dager i neste uke, og noen dager uka etter der, i tillegg til at de ringer meg om noe dukker opp underveis. Ser ut som dette går rette veien ;)

Så artig at det løsner på jobbfronten! Her ser det ut til at jeg får meg en helgestilling på en barneverninstitusjon i tillegg til mine 50 % i barnevertjenesten. Begge faste stillinger. :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Håper dere får bedre netter snart! Jeg prøve å legge meg på vårt rom hver kveld, men ender opp i gjestesenga på snuppa sitt rom rimelig kjapt.. Er en del oppvåkninger gjennom hele kvelden/natta, men de to siste nettene har hun heldigvis sovna greit igjen, og sovet til rundt 7!!

Har faktisk søkt om ammefri pga at det blir så lite søvn på natta. Fungerer jo ikke på jobb. Får håpe eget rom gjør susen her også etterhvert. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da er sambo dratt på hytta, og jeg er alene med guttene mine. Kvelden startet med suksessfull legging i egen seng. En oppvåkning frem til nå. Jeg skal ligge på rommet hans i gjestesenga. Planen er å venne han på egen seng mens dambo er borte. Håper det lar seg gjøre. Nettene har vært skikkelig ille i det siste. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Lykke til med tilvenninga! Krysser for at det skal gå bra. Ikke noe særlig når man ikke får sove...
 
Æsj. God bedring. Håper du fikk hvilt deg litt i dag.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Bedre etter soving i dag heldigvis :) Ungene var ihvertfall i god form. Jeg må på jobb i morra uansett, må ta bilen til service og hente den etter jobb så håper jeg overlever dagen :p Fredag er det kjøring til Kristiansand og Dyreparken og min fars 60-årsfeiring så passer dårlig å være syk...
 
Så artig at det løsner på jobbfronten! Her ser det ut til at jeg får meg en helgestilling på en barneverninstitusjon i tillegg til mine 50 % i barnevertjenesten. Begge faste stillinger. :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Og bra det blir jobb på deg også :)
 
Bedre etter soving i dag heldigvis :) Ungene var ihvertfall i god form. Jeg må på jobb i morra uansett, må ta bilen til service og hente den etter jobb så håper jeg overlever dagen :p Fredag er det kjøring til Kristiansand og Dyreparken og min fars 60-årsfeiring så passer dårlig å være syk...
Da håper jeg kroppen din lystrer og blir frisk. Dyreparken er veldig koselig. :) Gleder meg til I. Blir rundt 4. Da tenker jeg vi skal ta oss en tur.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Så artig at det løsner på jobbfronten! Her ser det ut til at jeg får meg en helgestilling på en barneverninstitusjon i tillegg til mine 50 % i barnevertjenesten. Begge faste stillinger. :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så bra :D Det ordner seg for snille augustmammaer ;)
 
Back
Topp