Lekeplass rett utenfor eller mer privatliv?!

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Vi ser på nybygg og usikre på hvilken bolig vi ønsker mest, et rekkehus med lekeplass rett utenfor terassen eller et enderekkehus med kun plen og småskog utenfor. Vil da ha en skolestarter og en på 3. Akkurat nå virker det jo fint å ha lekeplass utenfor, så man gå rett ut og leke ev følge litt med fra terrassen, men kanskje det blir litt annerledes når de er eldre.. Virker også digg å bo litt skjermet fra støy og innsyn, og barna vil kanskje være mer på besøk/ha besøk hos venner etter hvert en å leke med oss på klatrestativ liksom.. Noen som har noen erfaringer/tips?
 
Litt sent svar kanskje, men jeg gikk for natur utenfor, i stedet for lekeplass rett ved. Ikke angret, selv om det hadde vært digg i noen få år når minste var liten å bare ta kaffekoppen i hagen mens de små lekte. Nå er det strålende å ta den kaffekoppen mens jeg titter på naturen utenfor i stedet.
 
Jeg ville valgt litt avstand til lekeplassen. Bodde rett ved lekeplass før, og da vi flyttet sist hadde vi valget mellom et hus rett ved lekeplass og et litt bortenfor. Tok det litt unna, og angrer ikke :)
 
Back
Topp