Lekegrind

ToGo

Glad i forumet
Jeg lurer på om dette er noe jeg bør ha, eller om den neppe blir brukt? Noen med erfaring?
 
Hadde jeg ikke hatt hund hadde jeg ikke hatt den!
Tipper på at den blir fin til oppbevaring av leker på sikt [emoji23]
 
Greit å ha om man har flere barn tenker jeg. Spesielt om du vil skille dem litt innimellom. Kan hende behovet er der når den lille blir litt større? Greit å kunne gå på do og vite at barnet holder seg innenfor et område? Eller hva sier dere med flere barn? Jeg er så usikker at jeg venter og ser om jeg ser et behov.
 
Jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe det. Jeg har en grind mellom stue og kjøkken så hunden ikke kan være i stua med mindre vi syns det går bra og følger med. Kommer til å sikre stua slik at baby ikke kan skade seg på noe, så kan han krabbe rundt her når han blir mobil. Om jeg ser at jeg kunne trengt en så kan jeg kjøpe en lekegrind, men det er ingenting jeg kjøper før jeg ser om behovet er der :) de fleste jeg kjenner har nesten ikke brukt lekegrindene sine
 
Veldig greit å ha om man har flere små samtidig, å når baby begynner å åle seg over gulvet. Ble ofte brukt når jeg måtte på toalettet å begge jentene som det bare er 12 mnd mellom var våken ( største i grinda og baby liggende trygt på gulvet) . Funket fint frem til de begynte å klatre over den:)
 
Vi har :) mest sånn at lille kan ligge et sted som ikke er innenfor slagsonen når toåringen leker. Han er ikke veldig interessert i å ligge enda, men vi bruker den litt. Kjøpte brukt :)
 
Har, men har ikke brukt den nevneverdig, dette er baby nr. 3....
 
Jeg lånte til førstemann, og med hund i huset, var det helt gull! Merker jeg savner det nå med to på to år og hund. Men etterhvert ble det en forvokst lagringsplass ja...
 
Med hund og en litt i overkant interessert storebror på 1,5 år så bruker vi den hver dag:happy:
 
Back
Topp