legging

MiaDenPia

Elsker forumet
Har egentlig hatt en veldig fin periode mtp legging det siste , men nå for 2 dager siden ca , har han begynt å være vanskeih å legge igjen.... når vi legger han så kaver han, gråter og står i..

legger ham; sier god natt og sov godt og alt det derre. .. og slukker lyset og går ut.... men han bare gråter og gråter fra vi går ut til vi kommer tilbake. .. Før gråt han kanskje ett minutt også ble det stilt men nå.... prøvde å vente ett par minutt før jeg går inn igjen.... men har ikke hjerte til å vente så lenge så er gjerne på vei opp igjen etter 2 minutter ... mannen kan fint vente 5 minutter ....

noen som vet råd...

Han er forkjølet og hoster litt bare.... (sengen er hevet)

sover fra 1 til 2 lurer på dagen på h.h.v 1,5 -2 timer og 1 time fra ca kl 11-13 og 15-16

i.går ville gan bare ha den første luren idag sov han 2 ganger først fra 11-12.20 og fra ca 16-17

noen som aner råd?
 
Ville kuttet ut siste luren :)
 
kanskje du legger han for seint? Hvis han er nylig gått over til en lur, så kan det være han er trøtt tidligere enn før.. At han er blitt overtrøtt og derfor vanskelig å legge på kvelden?
 
Men så idag ble det tur til doktor dama pga hosten. ... viste seg att han har øyebetennelse og er mega forkjølet så han er satt på øyedråper og penicilin
 
Høres ut som sykdom kan medvirke her ja.. Her har vi hatt en litt vanskeligere periode nå, mn regner det har med tilknytningsfase å gjøre, så de kveldene han gråter så setter jeg meg innpå rommet til han sover, sitter bare uten å se på han, eller ta på, han er rolig så lenge vi er der, så er det kvelder der d bare er å synge å gå ut ;) store variasjoner ja :)
 
Back
Topp