Legetime i dag

LilttleMama

Flørter med forumet
8+0

Hjelp.. Kjenner jeg gruer meg litt.. Ikke til selve timen, men med håp at legen faktisk kan hjelpe meg.. Har jo flytta til en helt annen plass og ikke fått fastlege her enda, så håper på at legen til den kommende faren kan hjelpe med litt spørsmål og hva jeg skal gjøre fremover..

Føler meg ganske så lost og alene når jeg er helt ny på denne plassen og gravid for første gang.. Ikke nok med det, men bilturen kan bli spennende med tanke på den teite kvalmen..

Nei, må vel prøve å komme meg i dusjen.. Evig kaos å stå i dusjen i denne formen altså.. Gi meg styrke [emoji23]
 
Masse lykke til med legetime idag! Håper du får den hjelpen du trenger. Skjønner godt det er vanskelig med første graviditet på helt ny plass.
 
Lykke til hos legen idag, spør alt du kan gjerne skriv opp før du reiser bort og beregn god tid[emoji4][emoji254] så fort du kommer deg helt på plass så vil sikkert den følelsen gli bort får vi håpe. [emoji254]
 
Masse lykke til :) Gå inn med ett åpent sinn, og du skal se at det nok blir en kjempefin legetime :)
 
Ååååh tusen takk fiiine dere [emoji173]️
 
Back
Topp