Lakris

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
er dere nøye med lakris spising? Hvor mye/lite spiser dere? Eller spiser dere ikke i det hele tatt?
 
Jeg spiser litt lakris, men prøver å begrense meg litt (er veldig glad i lakris, så kunne spist mye!) :)
 
Jeg har klart å holdt meg til jeg kjøpte en pakke med IFA denne uken. Nå er det over å ut. Klarer ikke å slutte å spise lakris:eek: spiste mye lakris med sønnen og (visste ikke om den forskningen fra Finland )
 
Spiser litt salt lakris når kvalmen er værst, men begrenser mengden kraftig:)
Leste at inntil 11 pakker Ifa i uken var greit, så er langt under det.
 
Jeg spiser ca 1 kick-lakris i uka, tror det er godt innenfor anbefalt mengde :)
 
Ikke fått dilla på det enda, men blir vel i siste trimester sånn som forrige gang;) ifa.. tyrkisk pepper.. svart doc... namnam :love7
 
Spiser en liten pastill når kvalmen er skikkelig ille..siden det er det eneste som hjelper.
 
Jeg er lakris elsker, så det å holde seg unna er vanskelig. Men jeg hat sluttet helt å spise det faktisk også har jeg tenkt at vist jeg da plutselig ikke klarer å stå i mot, så kan jeg spise litt ned viten om at jeg ikke spiser noe ellers [emoji16]
 
Jeg er lakris elsker, så det å holde seg unna er vanskelig. Men jeg hat sluttet helt å spise det faktisk også har jeg tenkt at vist jeg da plutselig ikke klarer å stå i mot, så kan jeg spise litt ned viten om at jeg ikke spiser noe ellers [emoji16]
Ja er akkurat det jeg gjorde og. Ikke spist noe lakris siden jeg fant ut at jeg er gravid. Men denne uka sprakk jeg:p
 
Spiser det når jeg har lyst på det, men prøver å holde meg til lørdag. Så det er et begrenset inntak selv om jeg elsker lakris [emoji3]
 
Husk at det nokså store doser som skal til før det er bevisst skadelig... Så alt med måtehold :)
 
Spiser lakris som vanlig.
Det eneste jeg unngår er spekemat og selvfølgelig tobakk og alkohol.
 
Back
Topp