La oss få oversikt over kjønn etter ultralyd

OUL overstått, og det blir visst en gutt!

Jeg har absolutt ikke hatt noen følelse av hva det kunne være (skjønner ikke helt hvordan man kan "føle" slikt), men for et par dager siden leste jeg at jentesperm overlever mye lenger enn guttesperm, og ut fra kalenderen stemte det best at befruktning hadde skjedd etter noen dagers svømmetur...:happy: Så ut fra dét lurte jeg på om det kunne være jente... Der tok jeg feil!
 
Jente her :) hadde guttefølelse til uke 12 men snudde plutselig brått ut av ingenting.
 
OUL overstått, og det blir visst en gutt!

Jeg har absolutt ikke hatt noen følelse av hva det kunne være (skjønner ikke helt hvordan man kan "føle" slikt), men for et par dager siden leste jeg at jentesperm overlever mye lenger enn guttesperm, og ut fra kalenderen stemte det best at befruktning hadde skjedd etter noen dagers svømmetur...:happy: Så ut fra dét lurte jeg på om det kunne være jente... Der tok jeg feil!

Ja, det kan du seie. Ikkje lett å forklare kvifor eg hadde følelse på om det var gut eller jente i magen. Med første hadde eg det litt som deg, igrunn ingen følelse. Med andre følte eg berre at det måtte vere jente, og det stemte. Denne gangen såg eg berre ikkje for meg at det kunne vere gut i magen, men så feil kan man ta.
 
Hadde følelse på jente første svangerskap.. Det ble jente..

Hadde følelse på jente denne gangen også, jaggu får jeg en av hver <3 :Heartblue:Heartpink
 
Lille nektet å vise noe som helst! :)
 
Mannen min sa jente, jeg håpet litt på jente siden han har gutt fra før. Men har hele tiden trodd gutt. Vi får en liten aktiv prins om ca 7 uker
 
Jente
 
Var fra starten av sikker på at det var jente, men begynte å bli usikker. Var på en tidlig ultralyd og en sjekk i forbindelse med innleggelse på Ahus, ingen av gangene var det noe sammarbeidsvillighet, men begge trodde det kanskje var gutt. Luringen var alikevel en jente så er morro at jeg hadde rett!
 
Trodde og håpte litt på gutt. Nå blir det ei lita jente og har endelig blitt vant til tanken :) oldemor strikker bunad til lille <3
 
Vi får ei jente ☺ hadde ingen følelse denne gangen om hvilket kjønn d var,slik som med storebror.
 
Last edited:
Back
Topp