Kynnere

Snart4barn

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Flere som fått det allerede, her kommer de daglig nå. Idag er det ekstra ubehagelige. Har stresset litt og merker at da kommer de litt hardere enn ellers.

Har ikke vært plaget med det i de tre andre svangerskapene så synes det er litt « skummelt» å få det nå.

Trodde alle bekymringer var blåst bort når man er på fjerde svangerskapet men Neida [emoji85]
 
Mye av den sorten her også.. spesielt når jeg går tur med lillegutt å når jeg bærer på han... De 3 første svangerskapene var ikke så galle her heller,men de 3 siste har latt seg bemerke... ubehagelig til tider, men man skal jo bare ta det som ett godt tegn :)
 
Jeg tar imot enhver kynner med åpne armer. Om ikke annet er det i hvert fall bra for psyken min; innbiller meg at livmor da er våken og med og klar over om at det om noen måneder er en skikkelig jobb som skal gjøres. Hehe. Min forrige fødsel gikk fort og bra, og hadde mye kynnere hele det svangerskapet. De sier jo at det ikke har noe som helst med det å gjøre, men jeg velger likevel og bare tro det, for å holde motet oppe [emoji7][emoji1360]
 
Har hatt kynnere i flere måneder. Ikke noe å være redd for :)
 
Er kjempeplaget med det, jeg óg! Faktisk så mye at jeg begynner å bli bekymra.... Dere andre som har mye kynnere, føler dere også mye nedpress? Kan ikke sette meg på huk, da føles det seriøst ut som vannet skal gå! Har ikke hatt kynnere i tidligere svangerskap:-/
 
Jeg hadde mye kynnere i forrige svangerskap, og har hatt det nå også (siden uke 18). Aner ikke hvor mange det er om dagen, men det er en god del. De kommer uansett om jeg stresser eller ikke. Men tar det egentlig som et godt tegn og bekymrer meg ikke. Spesielt siden jeg hadde det likt forrige gang, og det gikk helt fint. Livmoren trakk seg raskt sammen etter fødselen, og det er vel bare det den forbereder seg på[emoji4] Jeg pleier å si at livmoren er den best trente muskelen jeg har[emoji23]
Tenk om de andre musklene kunne trene seg selv slik som den[emoji6][emoji1320]
 
Hatt endel, men ikke blitt flere de siste ukene, så er fornøyd med det. Kjenner det godt når jeg stresser, og ferien har vært ganske stressfri. Kjente det godt i våres da jeg sykla raskt til jobb over humpete veier [emoji85]
 
Mine veksler på å være greie, ubehagelige og vonde. Noen andre som har det sånn?
 
Jeg pleier å våkne på natten av at jeg må på do, og da er magen helt hard/spent, kan dette være kynnere? Kjenner ikke noe til dette på dagtid. Er førstegangs, så usikker på hvordan kynnere kjenenes ut.
 
Jeg pleier å våkne på natten av at jeg må på do, og da er magen helt hard/spent, kan dette være kynnere? Kjenner ikke noe til dette på dagtid. Er førstegangs, så usikker på hvordan kynnere kjenenes ut.
Jeg tror det :)
 
Back
Topp