Kynnere

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Hvor mye kynnere har dere?
Har mye kynnere ila dagen, men på kvelden kommer dem i ett sett mens jeg ligger på sofan, usikker på om de er med jevne mellomrom, men kommer ofte, som i mange ganger pr 15 minutt. Ubehagelig da dem kjennes godt med svake mensmurringer og ikke bare stram mage.
 
Hvis jeg skulle ha telt dem så hadde jeg ikke gjort annet :p
Har med andre ord ganske mange i løpet av dagen. Mer ved aktivitet og på kveldstid så kommer de på løpende bånd og enkelte kvelder fulgt av mensmurring.... Ergo ganske likt som det du beskriver. 34+1 i dag og det har vel holdt på et par uker allerede. Men er vant til dette fra tidligere svangerskap... De kidsa kom heller ikke før 11 og 10 dager over termin, så pakker ikke fødebagen helt enda :p
 
Hvis jeg skulle ha telt dem så hadde jeg ikke gjort annet :p
Har med andre ord ganske mange i løpet av dagen. Mer ved aktivitet og på kveldstid så kommer de på løpende bånd og enkelte kvelder fulgt av mensmurring.... Ergo ganske likt som det du beskriver. 34+1 i dag og det har vel holdt på et par uker allerede. Men er vant til dette fra tidligere svangerskap... De kidsa kom heller ikke før 11 og 10 dager over termin, så pakker ikke fødebagen helt enda :p
Ah, akkurat det jeg trengte å høre ;) Får bare godta dem og la det stå til!
 
Har noen dager slik som du beskriver og andre dager nesten helt uten, men tror ikke jeg tør prøve meg på å telle :) hadde en del kynnere med førstemann også, og da gikk jeg seks dager over :)
 
Mine kynnere varer veldig lenge når de kommer, de kommer ikke rytmisk som rier. Altså når magen først strammer seg i en kynner kan den være stram i en time i strekk... Så har ikke helt oversikt
 
Kommer hele tiden her... uansett hva jeg gjør. Om jeg ligger,sitter eller står. Våkner av de til tider også. Vet ikke hvor mange kynnere jeg har iløpet av døgnet, men det er mange. Sikkert bare jeg som kjenner de så utrolig godt siden jeg er 4. gangs.
 
Merker dere det veldig på pulsen/pusten/trykket når dere har kynnere? Det blir alltid veldig tungt å puste/ som om trykket stiger og det føles som at jeg får alt for lite oksygen. Regner med at dette er normalt? (I tillegg til hard mage og murring/pressfølelse)? [emoji4] Er førstegangs så har ikke anelse på hva som er normalt. Har hatt det sånn lenge, og får det i alle mulige situasjoner flere ganger om dagen/natten - kjenner meg igjen i mange av dere over her. Uke 33 nå.
 
Merker dere det veldig på pulsen/pusten/trykket når dere har kynnere? Det blir alltid veldig tungt å puste/ som om trykket stiger og det føles som at jeg får alt for lite oksygen. Regner med at dette er normalt? (I tillegg til hard mage og murring/pressfølelse)? [emoji4] Er førstegangs så har ikke anelse på hva som er normalt. Har hatt det sånn lenge, og får det i alle mulige situasjoner flere ganger om dagen/natten - kjenner meg igjen i mange av dere over her. Uke 33 nå.

Jeg merker det mest på at magen blir hard, men de gangene kynnerne er vonde føles det litt som at jeg blir tungpustet også. Andre ganger er det bare magen jeg kjenner det på, evt kjennes det litt som om alt rundt også knyter seg sammen.
 
Har kynnere hele tiden ! Enten jeg slapper av på sofaen elĺer er i aktivitet... synes det er slitsomt [emoji12]
 
Merker dere det veldig på pulsen/pusten/trykket når dere har kynnere? Det blir alltid veldig tungt å puste/ som om trykket stiger og det føles som at jeg får alt for lite oksygen. Regner med at dette er normalt? (I tillegg til hard mage og murring/pressfølelse)? [emoji4] Er førstegangs så har ikke anelse på hva som er normalt. Har hatt det sånn lenge, og får det i alle mulige situasjoner flere ganger om dagen/natten - kjenner meg igjen i mange av dere over her. Uke 33 nå.
Jeg har det litt slik som deg på de kynnerene som ikke er vonde, var slik med nr 1 også:)
 
Back
Topp