Kynnere eller premature rier?

For en vakker og sterk gutt du har fått [emoji173]️ Sender deg mange klemmer, håper alt går bra videre også!
 
Tenk at han snart er 1 dag gammel da! Herregud!
 
Vet du om det er mulig å finne svar på hvorfor fødselen starter nå tro? Om de sjekker deg for infeksjon eller noe annet? Det spiller forsåvidt ingen rolle da, så lenge dette går bra, men man blir jo litt nysgjerrig. Vil jeg tro.
 
Ser og ser på bildet fra fødetråden og klarer helt seriøst ikke å begripe at en sånn en, akkurat en sånn en, befinner seg inni meg. Like fin og ferdig liksom, helt sykt altså. Og aldri så lite fantastisk. Hva kvinnekroppen er i stand til. Tross alt.
 
Ser og ser på bildet fra fødetråden og klarer helt seriøst ikke å begripe at en sånn en, akkurat en sånn en, befinner seg inni meg. Like fin og ferdig liksom, helt sykt altså. Og aldri så lite fantastisk. Hva kvinnekroppen er i stand til. Tross alt.

Ferdig, men samtidig så uferdig. Huden er nesten gjennomsiktig. Øyespalten er ikke klar, så han kan ikke åpne øynene. Ytre øret er ikke ferdig dannet, og sitter «limt» til skallen. Hørselen er det ingenting i veien med. Bittesmå fingre som griper, men ingen negler. Bittesmå føtter, men uten en eneste rynke under.

Synes det er veldig rart å tenke på at i går var parasitten et helt friskt og foster, mens i dag er han en kritisk syk liten gutt... Livet snus fort på hodet!
 
Vet du om det er mulig å finne svar på hvorfor fødselen starter nå tro? Om de sjekker deg for infeksjon eller noe annet? Det spiller forsåvidt ingen rolle da, så lenge dette går bra, men man blir jo litt nysgjerrig. Vil jeg tro.

Morkakene og masse prøver er sendt inn til analyse. I operasjonsbeskrivelsen står det at det klinisk ser ut som en infeksjon, og at det et delvis morkakeløsning. Det kan i såfall forklare fallet fra 40 til 2,5 persentilen på en drøy uke...
 
Sender en styrkeklem i natten, til dere alle [emoji170]
 
Gratulerer med skjønne lille Rolf ❤️ og så aldeles mye lykke til fremover!
 
Morkakene og masse prøver er sendt inn til analyse. I operasjonsbeskrivelsen står det at det klinisk ser ut som en infeksjon, og at det et delvis morkakeløsning. Det kan i såfall forklare fallet fra 40 til 2,5 persentilen på en drøy uke...
Om det var delvis morkakeløsning måtte han kanskje ut nå for å overleve. Takk for at du tar deg tid til å oppdatere oss. Jeg titter innom tråden selv midt på natta, og vet jeg ikke er alene om det:) Fint å se han klarer seg med cpap nå. Det er tegn på styrke! Jeg har stor tro på denne karen. Håper du også fremdeles er i fin formutvikling etter KS, og at hele familien din blir godt tatt vare på♥️♥️♥️
 
Fine fine Rolf, en skikkelig fighter dette som alle guttene dine ❤️
 
Lille fining! Gratulerer så masse! Vært spennende og følge med dere! Masse lykke til til dere[emoji178]
 
For en historie :O Håper det står bra til med lille Rolf og at han klarer seg godt utenfor livmoren <3 Gratulere så mye!
 
Å gratulerer så mye med en nydelig liten gutt [emoji170][emoji170] krysser fingrene for at alt skal gå bra med lille Rolf[emoji4] du virker sterk oppi hele situasjonen Krølle [emoji4]
 
Morkakene og masse prøver er sendt inn til analyse. I operasjonsbeskrivelsen står det at det klinisk ser ut som en infeksjon, og at det et delvis morkakeløsning. Det kan i såfall forklare fallet fra 40 til 2,5 persentilen på en drøy uke...

Da høres det ut som om det nesten egentlig var bra han kom ut nå da, for morkakeløsning er jo ikke særlig bra.

Får helt tårer i øynene av å lese hva du har vært gjennom og beskrivelsen av den lille gutten deres. Nå må han bare vokse og modnes utenfor livmorhulen slik at han blir helt klar for den vanlige verden om noen måneder. Sender mange klemmer og gode tanker!
 
Gratulerer så masse:Heartblue For en nydelig liten tass! Har ikke vært innpå her så mye i det siste. Helt villt at den første augustbabyen allerede er født! Krysser alt for alt alt går bra:Heartred Lille Rolf høres ut som en fighter:)
 
Innom og titter på bildene både titt og ofte. :Heartred
Lille Rolf virker som en skikkelig fighter, akkurat som mammaen sin! :Heartblue
 
Back
Topp