Kvalme

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Lurer på om noen av dere er kvalme for tiden? Jeg var veldig kvalm under svangerskapet, og nå er jeg kvalm på samme måte, bare i mye mindre intenst. Har vært det en stund nå, og fikk det samtidig som jeg begynte å miste hår... Noen andre som har det slik? Er ikke gravid [emoji4]
 
Lurer på om noen av dere er kvalme for tiden? Jeg var veldig kvalm under svangerskapet, og nå er jeg kvalm på samme måte, bare i mye mindre intenst. Har vært det en stund nå, og fikk det samtidig som jeg begynte å miste hår... Noen andre som har det slik? Er ikke gravid [emoji4]
Nei jeg er ikke kvalm slik du beskriver. Men kan det ha noe sammenheng med hormonene hos deg ? Ikke godt å gå kvalm for ingen grunn heller :p
 
Kvalmen min forsvant heldigvis etter jeg fødte. Men har du sjekket om du mangler noen vitaminer? Vet feks. mangel på B12 kan gi kvalme, og er visstnok ganske vanlig å få mangel på det etter fødsel.
 
Kvalmen min forsvant heldigvis etter jeg fødte. Men har du sjekket om du mangler noen vitaminer? Vet feks. mangel på B12 kan gi kvalme, og er visstnok ganske vanlig å få mangel på det etter fødsel.
Åh, det visste jeg ikke. Men det burde jo bære en enkel sak å sjekke ut, takk for tips! [emoji4]
 
Å miste hår er vanlig når hormonene vi har som gravide går ut av kroppen.
Jeg røytet nesten ikke i det heletatt som gravid og fikk masse nytt hår.
Nå mister jeg store mengder hver dag. Så det er på vei tilbake til før gravid mengden :)
 
Back
Topp