Kvalme allerede?

Blåbærsmoothie

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Hei, sniker meg inn her siden jeg har termin med første barn 28. august. Kommer garantert til å bli septemberbarn tenker jeg. Er 4+5 i dag, og i natt har jeg våknet flere ganger fordi jeg er uggen. Er dette den berømte kvalmen som har kommet allerede?

Merker dere andre noe til kvalme ennå?
 
Forrige gong blei ei uggen i slutten av veke 5, kvalme og brekninger 6+0 og fra der gjekk det berre nedover:wacky:
Eg er 4+3 i dag i følge el. Har vore litt kvalm, men kan vere det mest er psykisk :rolleyes: Kjente dog i går at eg må begynne å spise frukosten før eg reiser på jobb, og ikkje vente til eg er på kontoret:hungover:
 
Hei, sniker meg inn her siden jeg har termin med første barn 28. august. Kommer garantert til å bli septemberbarn tenker jeg. Er 4+5 i dag, og i natt har jeg våknet flere ganger fordi jeg er uggen. Er dette den berømte kvalmen som har kommet allerede?

Merker dere andre noe til kvalme ennå?

Jeg er 4+2 og kjente litt kvalme og brekninger i går. Jeg tror det er psykisk hos meg. Jeg har et barn fra før og kvalmen slo ned som et lyn fra uke 6 i det svangerskapet.
 
Har aldri vært kvalm ifm svangerskap, litt brekninger bare. Idag skulle jeg skylle ut av en stekepanne, og lukta fikk meg til å brekke meg o_O:p
 
Begynner å lure på om det er mest psykisk eller henger sammen med at jeg er konstant sulten, eller begge deler :depressed: Har mistet to ganger før og er ganske redd det skal gå galt igjen, enda ingenting tyder på det så langt! Kan jo sikkert bli uggen av sånn grubling også. Dagene går sakte nå.
 
Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskapene til barna mine så da jeg fikk positiv test nå var det som om kvalmen bare slo over meg igjen:confused: Er nok litt psykisk for min del enda da jeg ikke er mer enn 4+0 i dag, men merker at jeg blir uvel når det går lang tid mellom måltider
 
4+4 i dag, ikke kjent noen tendenser til kvalme forløpig. Var heller ikke kvalm i forrige svangerskap, så håper egentlig det blir det samme denne gangen :p
 
5+0 i morgen, og legen var ikke det minste overrasket over at jeg er småkvalm, siden hcg antakelig er ca. 4000 nå basert på målingene som er gjort :happy:
 
4+4 ekstremt kvalm de siste 2-3 dagene. Kommer utover mot kvelden. Ofte helt OK å komme seg igjennom men på julaften rett før leggetid var jeg sikker på jeg skulle kaste opp. Leste på nett at feit mat kan gjøre det verre - så kan ha vært julemiddagen
 
Begynner å lure på om det er mest psykisk eller henger sammen med at jeg er konstant sulten, eller begge deler :depressed: Har mistet to ganger før og er ganske redd det skal gå galt igjen, enda ingenting tyder på det så langt! Kan jo sikkert bli uggen av sånn grubling også. Dagene går sakte nå.

jeg har også mistet to ganger. Sa uke 7 og ma uke 12. håper det klaffer for oss begge denne gangen. Får du noe spesiell medisin for å ikke få enda en abort?
 
jeg har også mistet to ganger. Sa uke 7 og ma uke 12. håper det klaffer for oss begge denne gangen. Får du noe spesiell medisin for å ikke få enda en abort?
Håper det går hele veien for oss begge! Prøver progresterontilskudd nå og håper at det gjør susen, selv om årsaken til at vi har mistet tidligere er ukjent :shy: Hva med deg?
 
Forrige gang kom kvalmen først i uke 7.
Nå sitter jeg her 4+1 og kjenner at jeg må kjempe for å ikke løpe og kaste opp..
 
Back
Topp