Kvalm og kaster opp - mye!

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det flere som er veldig tidlig ute med kvalmen? Jeg er Max 4 uker 3 dager gravid, og har vært kvalm og kasta opp av og på siden eggløsning omtrent (burde jo nesten ikke være mulig?!) Testa positivt først på lørdag, med veldig svak strek.

Men det har blitt verre. I dag kasta jeg opp hele lunsjen min på jobb. Kom meg såvidt inn på do... vet ikke om noen hørte noe utenfor do [emoji85] Hvordan skal jeg klare å holde dette hemmelig!? [emoji12]

Med første ble jeg ikke kvalm før i uke 6 tror jeg (husker faktisk ikke helt nøyaktig når det begynte) så jeg synes det er spesielt at set begynner så tidlig nå.

Jeg har lest at det er mye mindre sjanse for spontanabort når man er kvalm, og enda mindre sjanse når man kaster opp. Så det er jo en trøst :)

Men altså, såå tidlig!? Flere?
 
Oi, det skulle jo nesten ikke vært mulig nei[emoji28] Stakkar deg, men får jo håpe det er et godt tegn ja[emoji1405] Jeg er 4+4 i dag! Har kjent det i bekkenet siden før positiv test, og brystene har føltes tunge og ømme siden i går, men foreløpig ingen andre symtomer[emoji6] Håååper kvalmen holder seg unna denne gangen jeg[emoji85] Kasta opp fra uke 7 til uke 28!
 
Oi, det skulle jo nesten ikke vært mulig nei[emoji28] Stakkar deg, men får jo håpe det er et godt tegn ja[emoji1405] Jeg er 4+4 i dag! Har kjent det i bekkenet siden før positiv test, og brystene har føltes tunge og ømme siden i går, men foreløpig ingen andre symtomer[emoji6] Håååper kvalmen holder seg unna denne gangen jeg[emoji85] Kasta opp fra uke 7 til uke 28!

Krysser fingrene for at du slipper unna :)
 
Back
Topp