Kvalm --> mer usunn!

Mariamamma

Glad i forumet
Veldig veldig irriterende med den kvalmen!
Jeg er vanligvis en, ifølge andre, kjernesunn person. Spiser sunn mat, trener etc. Men nå orker jeg mindre, og spiser dessuten slett ikke like sunt - mannen mener det er bedre jeg spiser noe usunt enn at jeg ikke spiser i det hele tatt...

Altså, jeg spiser ordentlig frokost, lunsj og middag. Men kveldsen blir gjerne usunn da - har til og med spist potetgull et par ganger. Liker det ikke, men sånn er det.

Og forrige helg skulle vi kjøre i 8 timer på besøk (hver vei) - da spiste jeg saltsild og jeg vet ikke hva, for ikke å kaste opp underveis.

Åssen er det med dere? Når jeg er bra, bestemmer jeg å spise BARE sunt, for barnets skyld, men når kvamen kommer kastende, ryker visst prinsippene litt... [&o]
 
Jeg tilhører vel kategorien "sånn passe sunn", spiser en del frukt/grønt, middag hver dag, trener jevnlig.. men jeg har en liten last da- og det er godteri... både før og under svangerskapet dessverre.. blir nok godis hver dag, så om du tar deg non saltsild tror jeg ikke su skal være bekymra for det assa.. jeg har oxo spist potetgull for å si det sånn! [&:] skader jo ikke det da, men alt med måte..
Føler dessverre at jeg ikke er så sunn som jeg burde være.. blitt dårlig med trening i det siste, spiser godteri hver dag, litt mindre grønt enn vanlig... sene middager (som kanskje ikke alltid bare består av fisk og grønt...) akk ja.

Men jeg prøver å bytte ut godis med frukt da. Prøøøver [:o]
 
OK - godt å høre at det ikke bare er meg...
Det er vel ikke først og fremst det at jeg spiser en pose saltsild 'i nøden' som plager meg, men mer det at jeg merker på kroppen at jeg ikke er like sunn som jeg pleier (pleide...). Liker det ikke. Skal prøve å skjerpe meg - har avtalt med mannen at vi skal spille squash i morgen - så da må jeg jo... Ellers blir det helst spaserturer og noe sykling for tida. Skal skjerpe meg med styrketrening også - det kan nok komme godt med etterhvert.
Tror nok at om jeg trener bra, føles det mindre ille at kostholdet ikke er helt topp. Kanskje... [;)]
 
Halloen.....
Jeg har fått avsky for en del sunn mat og grønnsaker, Men prøver og spise noe annet som er sunt...... [:D]
 
Back
Topp