Kva skjer med appen?

fruvest

Elsker forumet
Mailykke 2018
Når eg prøver å logge meg inn så blir eg heile tida kasta ut, eller får beskjed om at kontoen min ikkje eksisterer. Prøvd i heile dag, akkurat no får eg nett komme inn men får ikkje opp dei gruppene eg har lagra.. Finn blant ikkje skjult gruppe lengre ? [emoji848] noko galt med app eller konto? Kan nokon sjekke? [emoji13]
 
Hele forumet har vært nede i fra inatt til i kveld. Er oppr igjen nå, og mitt funker som vanlig og gruppene mine er her.
 
Jeg har Android forresten
 
No kjem eg inn på forumet igjen... men skjult e borte! [emoji15]
 
Okey. Trudde det berre var meg [emoji28]
Er en tråd fra Forumansvarlig på Generelt om at forumet er oppe og går igjen. Ville lagt igjen en beskjed der om det som ikke funker hos deg slik at de kan få sett på om det henger igjen noen bugs
 
Har iPhone og kommer meg inn på skjult igjen nå.
Kjedelig med nedetid:[emoji54]
Action på skjult så du må komme deg inn snart[emoji1]
 
Jeg har ikke kunnet åpne appen i hele dag. Den funka først ca kl 20. Jeg har tilgang til skjult nå også. iPhone. Denne appen er ustabil altså!
 
Ustabil app. Kom heller ikke inn før i kveldingen i dag.
 
Jeg har ikke kunnet åpne appen i hele dag. Den funka først ca kl 20. Jeg har tilgang til skjult nå også. iPhone. Denne appen er ustabil altså!

Hei

Hele forumet har vært nede i 14 timer i dag. Det har ingenting med appen å gjøre.

Alt er oppe å går igjen som normalt nå, men det kan være at appen har noe hikke enda.
Vi kjører ny back up i natt og om appen fortsatt har problemer i morgen så må vi se nærmere på det :)
 
Ok. Fekk komme inn på skjult forum via pc men på mobil funker det fortsatt ikkje. Håper på betring i mårra [emoji28]
Bra du kom deg inn via pc, litt å følge med på der inne nå [emoji6][emoji1]
 
Last edited:
Kom du ikke inn på skjult via nettleseren på mobilen heller?? Det skal du kunne gjøre.

Hmm, det prøvde eg ikkje i går. Tenkte ikkje på det [emoji28] litt sånn gravidhjerne ute å går [emoji85]

Prøvde det tidligere på dagen og da funka ingenting. Men i dag er alt tilbake [emoji1303] jippi! [emoji7]
 
Back
Topp