Kurs fra Emma Martine (klargjør kroppen for graviditet)

Følger med her, er også nysgjerrig på dette kurset. Men ville gjerne hørt noen erfaringer. Håper noen har noe å dele etterhvert!
 
Hei
Jeg har fulgt henne litt, og tenker egentlig å prøve kurset. Synes hun virker flink, og jeg føler at det hadde vært godt med hjelp, jeg blir så sliten av å gå gjennom dette alene.

Kom over denne tråden da jeg googlet litt, men skjønner ikke helt hva du mener med at det kun er selvlært?

Her står det jo at hun har både master og forsket på medisin, og at hun har flere kurs.
https://www.emmamartine.no/om
 
Hei
Jeg har fulgt henne litt, og tenker egentlig å prøve kurset. Synes hun virker flink, og jeg føler at det hadde vært godt med hjelp, jeg blir så sliten av å gå gjennom dette alene.

Kom over denne tråden da jeg googlet litt, men skjønner ikke helt hva du mener med at det kun er selvlært?

Her står det jo at hun har både master og forsket på medisin, og at hun har flere kurs.
https://www.emmamartine.no/om
Jo jeg har trua også. Valgte kanskje feil ord der. Hun er altså ikke utdannet ernæringsfysiolog, og mye av dette går på ernæring. Men ser nå at det står at hun videreutdanner seg så da er det jo enda bedre.
 
Nei, ser ikke ut som hun er ernæringsfysiolog, det har du rett i :) Men det ser ut som at kurset handler om ganske mye mer enn ernæring også. Vil jo tro at siden hun har forsket på medisin, så kan hun ganske mye. Det er jo betryggende!
 
Noen som har prøvd dette kurset og vil si noe om det og om du føler at det funker? Synes prisen var litt stiv, så vil ikke kaste bort penger heller
https://www.emmamartine.no/kurs
Emma Martine er en svindler. Hun følger ikke opp deltakerne sine, som har betalt 30-45000 for å oppfylle drømmen sin om å bli foreldre. Jeg har kjenner til de som har ventet opp til et halvt år og enda ikke fått svar på DNA-prøvene. Jeg personlig har til nå ventet i to og en halv måned, og har ikke enda hatt noen personlig kontakt med henne, som så fint kaller seg "Din partner på fertilitetsreisen", ei heller fått svar på verken blodprøver eller DNA. Tenk, dette er sårbare mennesker hun jobber med, og ofte med en biologisk tikkende klokke hengende over seg. Hun svarer ikke på e-post, man får absolutt ingen personlig oppfølgning, og man opplever kun mer stress og stor påkjenning av å ha blitt svindlet. Veldig synd, for hun har et enormt bra konsept og jeg har virkelig troa på opplegget, så utrolig synd at fokuset kun virker å ha blitt vendt mot å få inn flere og flere på kurs, til en stadig høyere pris. Jeg er i kontakt med i alle fall 15 andre kvinner, med og uten partnere, som har akkurat den samme erfaringen.
 
Emma Martine er en svindler. Hun følger ikke opp deltakerne sine, som har betalt 30-45000 for å oppfylle drømmen sin om å bli foreldre. Jeg har kjenner til de som har ventet opp til et halvt år og enda ikke fått svar på DNA-prøvene. Jeg personlig har til nå ventet i to og en halv måned, og har ikke enda hatt noen personlig kontakt med henne, som så fint kaller seg "Din partner på fertilitetsreisen", ei heller fått svar på verken blodprøver eller DNA. Tenk, dette er sårbare mennesker hun jobber med, og ofte med en biologisk tikkende klokke hengende over seg. Hun svarer ikke på e-post, man får absolutt ingen personlig oppfølgning, og man opplever kun mer stress og stor påkjenning av å ha blitt svindlet. Veldig synd, for hun har et enormt bra konsept og jeg har virkelig troa på opplegget, så utrolig synd at fokuset kun virker å ha blitt vendt mot å få inn flere og flere på kurs, til en stadig høyere pris. Jeg er i kontakt med i alle fall 15 andre kvinner, med og uten partnere, som har akkurat den samme erfaringen.

Seriøst - som har betalt for kurset??? Eller som bare har sendt melding på e-post og insta?
Og er det noen som har betalt hun personlig de summene du nevner, altså 30 - 40 000?
 
Seriøst - som har betalt for kurset??? Eller som bare har sendt melding på e-post og insta?
Og er det noen som har betalt hun personlig de summene du nevner, altså 30 - 40 000?
Ja, det koster 30000 for kurset inkludert alle testene, og 15000 ekstra for partner som skal bli med. Dette har mange betalt, inkludert meg selv. Det er jo egentlig ikke sååå mye hvis du enker på hvor mye folk ofte ender opp med å betale for IVF osv, dersom dette kurset kan lede til graviditet. Og dersom hun hadde gitt det hun lover - med personlig oppfølgning. Bare testene i seg selv er veldig kostbare. MEN, når man verken får kontakt på e-post, svar på spørsmål eller svar på prøver og ingen oppfølgning overhodet, er det jo selvfølgelig penger kasta ut av vinduet. Emma Martine er enormt kunnskapsrik, og konseptet er veldig bra, men hun klarer ikke å følge opp det hun lover, det deltakerne synes de har blitt lovd. Veldig trist, både for henne og for deltakerne.
 
Ja, det koster 30000 for kurset inkludert alle testene, og 15000 ekstra for partner som skal bli med. Dette har mange betalt, inkludert meg selv. Det er jo egentlig ikke sååå mye hvis du enker på hvor mye folk ofte ender opp med å betale for IVF osv, dersom dette kurset kan lede til graviditet. Og dersom hun hadde gitt det hun lover - med personlig oppfølgning. Bare testene i seg selv er veldig kostbare. MEN, når man verken får kontakt på e-post, svar på spørsmål eller svar på prøver og ingen oppfølgning overhodet, er det jo selvfølgelig penger kasta ut av vinduet. Emma Martine er enormt kunnskapsrik, og konseptet er veldig bra, men hun klarer ikke å følge opp det hun lover, det deltakerne synes de har blitt lovd. Veldig trist, både for henne og for deltakerne.

Det var virkelig synd å høre! Synes oppfølgingen burde være veldig bra når man faktisk betaler såpass mye..
 
Ikke kjøp tjenester av Emma Martine AS. Dette hadde jeg trengt å lese når jeg var så dum at jeg meldte meg på og betalte i dyre dommer for noe jeg aldri fikk.
Er dette anmeldt? Forferdelig å utnytte mennesker som vil ha barn på den måten:mad::sorry:
 
Jeg er også ganske misfornøyd med kurset. Har heller ikke fått gjennomgang av gentest og blodprøver. Fikk aldri sendt inn urinprøve for koden som ble sendt me ikke fungerte.
 
Emma Martine bruker en metodikk som er gjennomtenkt. Hun kan mye om fertilitet, men utnytter sin posisjon til å rett og slett bedra sine kunder. Ikke gå i denne fellen!
 
Forresten, dersom noen av dere som dukker opp her på forumet er av dem som har vært med på dette kurset nå eller tidligere og også har opplevd denne svindelen, finnes det en egen facebook-gruppe for å finne støtte i hverandre og veien videre.
 
Jeg er også ganske misfornøyd med kurset. Har heller ikke fått gjennomgang av gentest og blodprøver. Fikk aldri sendt inn urinprøve for koden som ble sendt me ikke fungerte.
Dersom du ikke allerede er med i facebookgruppa for deltakere (uten Emma Martine!) meld deg inn. Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer.
 
Jeg er også en av de som dessverre nå føler meg lurt etter å ha kjøpt Emma Martine sine tjenester. Betalte 30000 kr. for kurs jeg og. Meldte meg på i juni 2023, per dags dato har jeg enda ikke hatt noen individuell oppfølging. Riktignok har det vært satt opp time for det flere ganger, men disse har EM avlyst samme dag like før avtalen hver gang. Blir helt håpløst å forholde seg til. Ei heller har hun fulgt opp gruppetimer som lovet og jeg har enda ikke fått svar på gentest, urintest og blodprøver. Fraråder å bruke hennes tjenester. For meg har dette bare vært en ekstra belastning og følelse av å stå i kamp for å få det jeg har krav på i en allerede sårbar situasjon!
 
Hei,
Jeg har absolutt ikke erfaring med dette kurset, men jeg har planer om å ta kontakt med Balderklinikken for en gjennomgang av blodprøver, kosthold og i mitt tilfelle stress-relaterte plager som kan påvirke min fertilitet. Nettopp av samme grunn som deg, TS. Jeg har gått til Balderklinikken tidligere, og de er en absolutt seriøs aktør med godt renommé. Jeg har kun gått til legene der tidligere, og tatt prøver som har avdekket mangler som har hjulpet meg (som fastlegen ikke fant). De har som mål å se hele mennesket, og forstå årsaker til problemer istedenfor å kun behandle symptomer. De er dyre, men prisen er langt under 30-40 000. De har også andre tjenester, men jeg har som sagt kun erfaring med legene.

Jeg går til IVF nå, men kunne ønske jeg startet med Balderklinikken før IVF så kroppen ville vært mest mulig »klar». For eksempel gå på vitaminer eller andre tilskudd for å bedre eggkvalitet.

Jeg synes IKKE det er rart at du undersøker og ønsker erfaringer rundt dette. Kroppen er et kompleks system og ernæring, tilskudd og forståelse for hvordan alt henger sammen er for mange veldig viktig kunnskap. Jeg har vært utbrent, og VET at disse tingene er viktig å ta hensyn til for å bli frisk. Det er langt fra kvakksalveri. Når det er sagt ville jeg heller brukt pengene mine på de som har både den rette kompetansen og den rette holdningen. Jeg ville generelt vært skeptisk til å betale selvstendig næringsdrivende (privatpersoner med et AS) for tjenester innen helse.

Lykke til! Håper du finner noen som kan hjelpe deg! Hvis du orker ville jeg også anbefalt boken «It starts with an egg».
 
Må bare følge opp med å advare andre mot å melde seg på «kurs» med Emma Martine. Som flere sier - hun har nok en del kunnskap, men man får IKKE det hun lover, og jeg vil advare på det sterkeste å melde seg på her! Bruk heller pengene på noe annet.

Kan anbefale alle som sliter med gjentatte implantasjonsfeil og/eller spontanaborter å ta endometrietesten (som tester for cd138) hos f.eks Hausken, eller evt EMMA/ALICE-testen. Da kan du i det minste få bekreftet eller utelukket noe, og de er billigere enn Emma Martine sitt kurs.
 
Back
Topp