Kule nettbutikker barneklær?

Bollebaker87

Elsker forumet
Septembergull'17
Noen som har tips til nettbutikker som har kule klær til barn? Har ei jente på snart 11mnd.

Hvilken nettbutikk er din favoritt?
 
Veldig glad i Herminelillesand.no, uglerimosen.no, rumpetroll.no, epleskrinet.no og guttelus.no
Petito.no har også mye fint, litt mer uvanlige merker enn de andre, men vil kanskje si det er mer søte og nostalgiske klær.

Ellers handler jeg mye på boozt og stylepit.

En spesiell stil eller merker du er ute etter? Da er det litt lettere å tipse om butikker.
 
Veldig glad i Herminelillesand.no, uglerimosen.no, rumpetroll.no, epleskrinet.no og guttelus.no
Petito.no har også mye fint, litt mer uvanlige merker enn de andre, men vil kanskje si det er mer søte og nostalgiske klær.

Ellers handler jeg mye på boozt og stylepit.

En spesiell stil eller merker du er ute etter? Da er det litt lettere å tipse om butikker.

Ja, der var det mye fint :) jeg er glad i litt «gammeldags» nostalgisk stil. Men også tøffere klær med sterke farger, gjerne litt retro :)
 
Hva mener du med kule klær?

Tja, hva som er kult er jo veldig smakssak.
Jeg liker godt nostalgiske søte klær, men også klær med sterke farger, gjerne litt retro stil men uten at det set ut som ungen har ramla rett fra 70-tallet :p litt vanskelig å forklare.
Er ikke spesielt glad i klær med store print, feks gensere med disneymotiver og lignende.

Ellers er det gøy å finne noe som man ikke ser hver dag i kjedebutikkene.
 
Tja, hva som er kult er jo veldig smakssak.
Jeg liker godt nostalgiske søte klær, men også klær med sterke farger, gjerne litt retro stil men uten at det set ut som ungen har ramla rett fra 70-tallet :p litt vanskelig å forklare.
Er ikke spesielt glad i klær med store print, feks gensere med disneymotiver og lignende.

Ellers er det gøy å finne noe som man ikke ser hver dag i kjedebutikkene.

Zara[emoji106]
 
Back
Topp