Kul i brystet ?

WonderGirl

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Septemberlykke 2024
noen andre som
Merker forskjell på brystene sine ? Kjenner plutselig ømme nye kuler i mine og vart redd for kreft :eek: håper det heller er melkerelatert? Noen erfaring? :eek:ooo Hahha
 
Hør med legen din . Har du melkeproduksjon ? Prøv å dusje i varmt vann og kjenn om de går bort
 
Hør med legen din . Har du melkeproduksjon ? Prøv å dusje i varmt vann og kjenn om de går bort

Er første så jeg 0 peiling på melkegreier. Ringte akkurat å maste på han syns jeg D: men må vel ringe igjen kuler er jo litt skummelt
 
Så lenge kulene ikke er større enn ei klinkekule og du følger med på at de ikke vokser i raskt tempo (blir større enn klinkekule) så var det ikke noe å bekymre seg for sa de til meg rett etter fødsel da jeg oppdaga en kul nesten under arma.. melkekjertlene kan visst dukke opp under arma også :p
De sa at så lenge de var under klinkekule str så trengte man ikke være bekymra for kreft, dette hvis man var gravid eller nettopp har født da vel og merke. Hadde det dukket opp kuler utenom graviditet eller fødsel burde man få det sjekket raskt :p
 
Ring legen du. Mest sansynligvis er det ingen ting, men ingen her vet svaret :)
 
Er nok tette melkekjertler. Jeg endte på ul for d samme rett etter SA i uke 8 noen år siden. Var melkekjertlene :)
 
Ja, jeg har hatt nye ømme kuler, men tenkt at sannsynligheten for at det var noe med hormoner heller enn kreft var ganske stor. Gikk over etter ei ukes tid, var ikke lenger steinhard og øm, men mer generelt oppsvulmet. Sikkert noe som driver og vokser seg til.
Har ganske små bryst forøvrig, så veldig lett å merke en liten kul eller to, som jeg tror mange med mer pupp ikke hadde merka like godt :D
 
Ja, jeg har hatt nye ømme kuler, men tenkt at sannsynligheten for at det var noe med hormoner heller enn kreft var ganske stor. Gikk over etter ei ukes tid, var ikke lenger steinhard og øm, men mer generelt oppsvulmet. Sikkert noe som driver og vokser seg til.
Har ganske små bryst forøvrig, så veldig lett å merke en liten kul eller to, som jeg tror mange med mer pupp ikke hadde merka like godt :D

Okei, Jaa har små bryst selv med lite brystvev tror jeg. Små henge pupper enkelt og greit heh. så kjennes godt når noe hardt dukker opp :eek:
 
Back
Topp