"Kroppen er ødelagt når du har fått barn"

BaBii

Andre møte med forumet
Denne kommentaren kom fra typen til min venninne under en diskusjon. Det at jeg som er gravid og en annen småbarnsmor var tilstede var tydeligvis ikke nok til å få han til å holde kjeft. Han lurte også på hvorfor jeg ønsket å amme når jeg visste hvordan puppene ville bli så stygge.. De andre guttene som var der så ut til å være enig med han.
Håper virkelig det finnes mannfolk der ute som ikke er like kroppsfikserte... og faktisk faller for jenta og kan se forbi en litt "slappere" kropp, strekkmerker eller hva det måtte være.
Føler meg ikke som jeg gjorde før jeg ble gravid, jeg er livredd for hvor stygg kropp jeg sitter igjen med. Akkurat nå føler jeg at jeg har ofra livet mitt, og kroppen min for prinsessa mi... og en kjæreste kan jeg vel se langt etter nå. håper for guds skyld det blir verdt det...:) Hører selv at det høres litt vel mørkt ut, men måtte bare få det ut :)
 
uff, det er ikke noekjekt! Jeg skjønner deg! Men det finnes nok en der ute som ser forbi det :) Jeg har funnet en sånn :P Han bare ler av meg når jeg sier jeg har ikke pupper lengre men slappe te-poser, og att min sønn er skyld i det for han har sugd livet utav de... hehe.. Å når jeg sier jeg skal mer ned i vekt å vil ha vekk strekkmerker osv sier han bare: Blir du mindre nå forsvinner du! Strekkmerker viser jo bare hva du har bært fram osv :)
 
ORIGINAL: Trizia

uff, det er ikke noekjekt! Jeg skjønner deg! Men det finnes nok en der ute som ser forbi det :) Jeg har funnet en sånn :P Han bare ler av meg når jeg sier jeg har ikke pupper lengre men slappe te-poser, og att min sønn er skyld i det for han har sugd livet utav de... hehe.. Å når jeg sier jeg skal mer ned i vekt å vil ha vekk strekkmerker osv sier han bare: Blir du mindre nå forsvinner du! Strekkmerker viser jo bare hva du har bært fram osv :)


Så på legene en dag, å da sa hun Lisa at vi får ikke slappere bryster fordi man ammer
det er pga hormonene vi får når vi går gravide![8D]
 
ORIGINAL: ~Heijdii~

ORIGINAL: Trizia

uff, det er ikke noekjekt! Jeg skjønner deg! Men det finnes nok en der ute som ser forbi det :) Jeg har funnet en sånn :P Han bare ler av meg når jeg sier jeg har ikke pupper lengre men slappe te-poser, og att min sønn er skyld i det for han har sugd livet utav de... hehe.. Å når jeg sier jeg skal mer ned i vekt å vil ha vekk strekkmerker osv sier han bare: Blir du mindre nå forsvinner du! Strekkmerker viser jo bare hva du har bært fram osv :)


Så på legene en dag, å da sa hun Lisa at vi får ikke slappere bryster fordi man ammer
det er pga hormonene vi får når vi går gravide!
[8D]


Hehehe.. ja det kan jo være :P men jeg innbiller meg att det er gullet som har sugd liv utav de jeg :P hehhe.. og kansje litt mitt kolosale vekttap:P hhhe..
Gått fra dd-e til en b [8|][8|] hehehehe
 
Puppene forandrer seg ikke grunnet ammingen, men pga hormonene. Er en stor hormonendring som skjer når man blir gravid. Det sies at strekkmerker også er pga hormonendringer..

Jeg har helt ekstremt med strekkmerker, men prøver å tenke at det bare viser at min kropp har båret frem et nydelig barn. Jeg har hundrevis av dem fra puppene og ned til knærne, eneste som sjenerer er de 4-5 jeg har på puppene, resten bryr jeg meg ikke om.
Jeg har en som virkelig ikke bryr seg om alle strekkmerkene, arrene etter fødselen eller en slappere hud (mage). Han elsker meg for den jeg er som PERSON, og da har ikke disse flotte merkene noe å si.

en dag vil du nok finne en som virkelig elsker deg for den du er, samme om du har strekkmerker eller ikke, eller om du har barn. Han vil elske deg og hele deg.

han guttevalpen (høres virkelig slik ut) har enda mye å lære. så du må ikke bry deg om hva slike uvitende guttunger sier, for de har ikke peiling.

*klem*
 
Ikke bry deg om oppblåste guttunger som ikke skjønner hva livet går ut på. En dag har han en dame som har bært frem et og flere barn for han, og da skjønner han at dette kun er skjønnhetsflekker!

Og ja, det fins gode gutter der ute som syns vi er fine som vi er; med hengepupper, strekkmerker og babymage![:)][:)][:)]
 
Og du er ikke automatisk ødelagt heller - 8 dager etter fødselen var jeg tilbake på før-vekta, jeg fikk ikke ETT strekkmerke på magen, bare noen bittesmå på puppene (som kanskje ikke er fullt så spretne som før, men derimot en størrelse større), og etter noen måneder klarte jeg å skvise meg inn i alle de trange buksene mine med ett unntak. [;)]
 
(Det at jeg siden har spist enorme mengder snop og søplemat og gått opp 15-20 kg har ingenting med graviditet og fødsel å gjøre. [8D])
 
Og neste gang noen uttaler at amming ødelegger puppene får du forklare at det ikke er noen sammenheng - brystene vokser i løpet av svangerskapet og hormonene gjør rare ting med dem uansett om du ammer eller ikke.
 
Dustefolk, rett og slett.
Håper ikke han har tenkt å bli far. [>:]
 
ORIGINAL: Trizia

ORIGINAL: ~Heijdii~

ORIGINAL: Trizia

uff, det er ikke noekjekt! Jeg skjønner deg! Men det finnes nok en der ute som ser forbi det :) Jeg har funnet en sånn :P Han bare ler av meg når jeg sier jeg har ikke pupper lengre men slappe te-poser, og att min sønn er skyld i det for han har sugd livet utav de... hehe.. Å når jeg sier jeg skal mer ned i vekt å vil ha vekk strekkmerker osv sier han bare: Blir du mindre nå forsvinner du! Strekkmerker viser jo bare hva du har bært fram osv :)


Så på legene en dag, å da sa hun Lisa at vi får ikke slappere bryster fordi man ammer
det er pga hormonene vi får når vi går gravide!
[8D]


Hehehe.. ja det kan jo være :P men jeg innbiller meg att det er gullet som har sugd liv utav de jeg :P hehhe.. og kansje litt mitt kolosale vekttap:P hhhe..
Gått fra dd-e til en b [8|][8|] hehehehe


Hehehe, skjønner den![:D]
tenkte det samme selv når jeg måtte pupme 8 ganger daglig i 3 uker å de hang ned på magen etterpå! hahaha..
 
Er heldigvis ikke alle mannfolk som tenker sånn :)
Jeg har mange kompiser, og de bare ler av meg når jeg klager over hvordan kroppen min blir å se ut etter graviditeten. De sier at det er veldig få som bryr seg om strekkmerker og slikt. Og hvis de ikke liker kroppen din, er de sletts ikke verdt det :)
 
Har det faktisk bedre nå:) Takk for oppmuntringen. Lykken er mer enn en "perfekt" kropp vil jeg si:) Trodde bare at gutta kom til den konklusjonen etter 25 årsalderen, men kanskje ikke alle:P 
 
Drit i han, for en idiot [:'(]

Jeg selv ar født 3 barn, er 12 kg for tung, og har maaaaaasse strekkmerker....

Men jeg fant meg verdens beste kjæreste fordiom [:D]
 
Vel...når du sier at du håper det er verdt det...JA det er det!
Og det håper jeg du ser...ikke alle som får kroppen sin "ødelagt",men om den skulle bli en del annerledes så er det faktisk ikke verdens undergang.
Ting blir gjerne slik man gjør dem til selv [;)] Med trening og godt kosthold kan maniallefall holde ting ved like [:)]
 
Husk, det er ikke bare en hånd full, men ett helt land fullt...av MANNFOLK ja..[:D][:D][:D][:D] Å ikke alle er like trangsynte...
 
jeg gikk faktisk ned til langt under det jeg var før fødselen, og jeg har fått ned puppene et hakk, men det er faktisk heller på grunn av alderen og tror jeg (og sikkert hormonene som folk snakker om). Nå skal det legges til at jeg har fått kommentarer om at de ikke har blitt ødelagt i det hele tatt - fra noen som har sett meg naken:) Fikk faktisk spørsmål om jeg virkelig hadde ammet i 6 mnd:) Så ingenting å tenke på!
 
ikke ALLE ser slamming ut selv om de ikke har fått barn heller [;)]

og ikke alle mister kroppen sin heller. jeg har bedre kropp og er slankere nå enn før jeg ble gravid
 
Å hjelpes for en sneversynt og idiotisk intetforstående kommentar fra den gjøken!!!!

For det første : kroppen blir da virkelig ikke ødelagt av å få barn?!!! Ja, man forandres og selvsagt puppene er ikke helt det samme etter å ha ammet, men herremin...

Jeg personlig føler meg faktisk FLOTTERE nå etter å ha blitt mamma. Det kan kanskje synes på puppene at jeg har vært gjennom amming, men herreligheten, det er en epoke av livet jeg har lagt bak meg og kroppen min bærer selvsagt preg av det og det er flott! Og skulle man være så ekstremt misfornøyde så er det jo en ting man evt kan gjøre noe med..

Slike svada kommentarer burde en bare overse. Selv om det der og da kanskje er vanskelig! Denne mannen, eller la meg kalle han gutten, aaaaner ikke hva han snakker om. Og skulle ha være så sneversynt og faktisk ha dette synet, så synd for han, hans tap.

Der finnes flere fantastiske mannfolk der ute som ikke er så sykelig opptatt av bare kroppen, men som ser på annet også og ikke minst mange flotte menn som ikke er like snevre som denne gjøken :)
 
Jeg gikk også og var redd for at kroppen min skulle bli fæl etter å ha fått barn, men nå er jeg mer fornøyd enn før. Bortsett fra puppene, jeg har innoverpupper nå. Men det går det an å gjøre noe med[:D]
 
Det er veldig hva man gjør det til selv. Jeg er heldigvis utstyrt med gode gener, så jeg har ikke trengt å trene noe særlig for å få kroppen tilbake, men hvis man jobber litt for det så kan man oppnå det meste.
 
Mødre finnes i like mange former og fasonger som folk som ikke har født. Og hva er det? Jo, det er bra![:D]
 
Regner med denne stakkarslige fyren av en "mann" ikke har barn selv, hadde han hatt det hadde han mest sannsynlig ikke klart å lire utav seg noe så teit. Brystene forandrer seg bare man går gravid, man trenger ikke å ha ammet for at puppene skal forandre seg. Og om han ikke er klar over det så er det jo faktisk dette man har pupper for, for å kunne gi ungen sin mat, i utgangspunktet så har man dem ikke for mannens tilfredsstillelse, selv om mange mannfolk tydeligvis tror det. Kroppen trenger ikke bli ødelagt av verken graviditet eller fødsel, mange får tilbake den kroppen de hadde ganske raskt faktisk. 
 
i utgangspunktet så har man dem ikke for mannens tilfredsstillelse, selv om mange mannfolk tydeligvis tror det.
ORIGINAL: giggsy

Regner med denne stakkarslige fyren av en "mann" ikke har barn selv, hadde han hatt det hadde han mest sannsynlig ikke klart å lire utav seg noe så teit. Brystene forandrer seg bare man går gravid, man trenger ikke å ha ammet for at puppene skal forandre seg. Og om han ikke er klar over det så er det jo faktisk dette man har pupper for, for å kunne gi ungen sin mat, i utgangspunktet så har man dem ikke for mannens tilfredsstillelse, selv om mange mannfolk tydeligvis tror det. Kroppen trenger ikke bli ødelagt av verken graviditet eller fødsel, mange får tilbake den kroppen de hadde ganske raskt faktisk. 

Bra sagt:)
 
Back
Topp