Kreative måter å fortelle på ?

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg er litt sånn at jeg ikke klarer å holde på ting så veldig lenge... Og snart er det jul så jeg tenkte å gjøre noe sprell ut av dette med å fortelle, og jeg tenkte å gjøre det via julegave eller noe.

Til søstrene mine (vi gir ikke julegaver til hverandre i år :( ) så har jeg laget en "julerebus"
julerebus_zpsgscignt5.jpg


Svaret blir "du skal bli tante".
Litt usikker på hva jeg skal gjøre til mamma og pappa samt svigers men.

Hvis du har barn fra før: hvordan fortalte dere det sist?
Alle: Vet det er tidlig, men har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle det?
 
Måste bara säga att det där var en riktigt fin idé hihi... jag har inte någon kreativ idé just nu om hur man kan berätta det på men ska fundera lite på det :)
 
Jeg er litt sånn at jeg ikke klarer å holde på ting så veldig lenge... Og snart er det jul så jeg tenkte å gjøre noe sprell ut av dette med å fortelle, og jeg tenkte å gjøre det via julegave eller noe.

Til søstrene mine (vi gir ikke julegaver til hverandre i år :( ) så har jeg laget en "julerebus"
julerebus_zpsgscignt5.jpg


Svaret blir "du skal bli tante".
Litt usikker på hva jeg skal gjøre til mamma og pappa samt svigers men.

Hvis du har barn fra før: hvordan fortalte dere det sist?
Alle: Vet det er tidlig, men har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle det?
Den var kjempe stilig ♡ Hadde stjele ideen hvis dette hadde Vært posetiv for denne onkelen ♡
 
Jeg tenkte at når jeg skal fortelle det til mine foreldre så tenkte jeg å spørre om de en dag har mulighet til å ta ned babyklærne som ligger på loftet og når de spør hvorfor så kommer jeg til å si at jeg kommer til å trenge de om 7 mnd tid! Gleder meg til å se hvor lang tid det tar før de skjønner det :) svigers vet jeg ikke enda
 
Back
Topp