Kramper i beina

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Jeg får noen helt sinnsyke kramper i leggene om natta. Det gjør sinnsykt vondt, og jeg er helt støl i beina dagen etter. Hører mange anbefaler magnesium, noen som har erfaring?
 
Samme her, noen netter er helt grusomme, krampe bare jeg skal snu meg eller strekke bena.. :p
Var mye plaget tidligere også men merket mindre til det i en periode hvor jeg var flink til å ta magnesium regelmessig. Glemte de nå på ferie og har vært mer plaget på natta igjen nå..
 
Jeg får noen helt sinnsyke kramper i leggene om natta. Det gjør sinnsykt vondt, og jeg er helt støl i beina dagen etter. Hører mange anbefaler magnesium, noen som har erfaring?
Magnesium har virka for meg. Tar både magnesium og kalsium da, jm anbefalte det (tåler ikke melk, så skader ikke med litt ekstra kalsium iallefall). Pakken anbefaler dagsdose på to tabletter (av kombivarianten), og i tillegg tar eg en med ren magnesium. Mulig det er litt i overkant [emoji14]

Får lettere krampe om eg er kald på beina (lufter/ventilerer ofte med de for å ikke bli for varm, og da blir det oftere krampe).[emoji57]
 
Samme her, noen netter er helt grusomme, krampe bare jeg skal snu meg eller strekke bena.. :p
Var mye plaget tidligere også men merket mindre til det i en periode hvor jeg var flink til å ta magnesium regelmessig. Glemte de nå på ferie og har vært mer plaget på natta igjen nå..
Jeg kan heller ikke snu meg før jeg får kramper, og de sitter så "hardt" i!:p Var ikke plaget forrige svangerskap så dette er en helt ny plage for meg:p
 
Etter at jeg våknet med sinnsykt krampe for en stund siden har jeg blitt veldig flink til å ta magnesium. Tar 2 kalsium/magnesium + en ekstra med ren magnesium. På nett leste jeg at det var viktig med nok B-vitamin også, så kjøpte det i tillegg. Og har ikke hatt krampe siden jeg begynte ta dette daglig heldigvis :)
 
Samme her! Er på hytta, må sjekke lokalbutikken om dei har magnesium [emoji106]
 
Back
Topp