Kor lenge var partneren din heime etter fødselen?

Min skal hjemme i to uker rundt fødsel![emoji5] så håper ikke vi blir så mange dager på sykehuset før bebis kommer! Vil heller ha han hjemme de dagene etter fødsel[emoji173]️
 
Han var med oss de tre dagene på sykehuset, og hjemme den første uka etter at vi kom hjem. :)
 
Min hadde fri i tre uker etter fødsel - omsorgspermisjon pluss feriedager :) Skulle gjerne hatt ham hhenhj lenger!
 
Han er hjemme nå de to første ukene etter fødsel.
 
Min var hjemme to dager:)

Han fikk ikke lønn og det er litt bemanningskrise på jobben hans, hadde vi virkelig treng han hjemme lenger hadde han tatt flere dager fri, men siden vi begge to hadde det fint og synes det goll greit uten han sendte vi han avgårde på jobb:)
 
Fødte på en fredag, så han var hjemme helgen (eller med oss på sykehuset rettere sagt) og på jobb igjen mandagen[emoji4] dette var vi enige om på forhånd og det har egentlig gått greit, men kjenner av og til at det kunne vært godt med litt avlastning
 
Han skal være hjemme en uke og tre dager. Falt seg slik med turnusen hans og noen feriedager tilgode. Kunne hatt han lengre hjemme siden han jobber medeleverturnus :)
 
Han var hjemme i 2 uker. Og det var godt. Jeg var en uke på sykehuset og trengte hjelp den første uken hjemme. Nå, 4 uker etter keisersnittet, begynner jeg å klare litt mer selv av hus og sånn. Men det bærer fortsatt preg av at det er en mann som gjør husarbeidet. [emoji23][emoji85]
 
Hun ble født på mandagen, så han var hjemme hele den uka ettersom storebrødrene hadde høstferie også. Så ble en hektisk uke for å si det mildt.
 
Han er hjemme de to første ukene nå, så drar han tilbake 4 dager påfølgende uke og starter litt sendre enn vanlig så blir litt soft start [emoji4]
 
Han var hjemme i én uke og ordnet med jobben at han hadde oppdrag i nærheten uka etter det, slik at han kunne komme hjem dersom det var behov for det :) Det gikk veldig fint, men skulle jo selvfølgelig ønske begge to at han hadde fått betalt og kunne vært hjemme i to uker. Synes det er trist at arbeidsgiver kan velge om de vil betale for fødselspermisjon...
 
4 uker, men jobber 3 dager midt i[emoji4]
 
En uke. Skulle gjerne hatt han hjemne lengre men når jobben ikke betaler blir det sånn
 
To uker, også blir det et par uker ferie når lille er en måned gammel.
 
Back
Topp