Kontroll?

BflyW

Elsker forumet
Når har dere gått til kontroll?

Jeg var hos legen denne uken her, og fikk beskjed om at jeg ville bli innkalt til UL uke 18 og kontroll uke 24. Men det er vel vanlig med kontroll (frivillig) før det?

Jeg føler ikke særlig behov for å dukke opp på helsestasjonen enda, for jeg føler meg ganske trygg, og får svar på masse spm her, pluss at jeg for tiden er omringet av jenter som akuratt har født (I November alle sammen) så jeg har mange å spørre... men det hadde jo bl.a vært alright å høre hjertelyd...
Kan jeg gå dit bare for å spørre om det?

Jeg er nå 7 + 5 uker på vei...
 
Du får som regel ikke høre noen ting før uke 12.. Siden babyen ligger så langt nede så er det nesten ingen leger som orker å prøve heller..
 
Tusen takk for svar! [:)]
 
Halloen.......
Jeg var på førstegangs kontroll her om dagen.
Og nå skal Jeg til kontroll 1 gang I måneden....... [:D]
 
Tror ikke man kan høre hjertelyd før i uke 11, det har jeg lest et sted.
 
Tror jeg hadde tatt en time til imellom 12 og 18 uke, er så utrolig kos å høre hjertelyden[:D]
 
Jeg har vært hos legen en gang i mnd....og nå har jeg begynt å gå hver 14 dag...[:)]
Syntes at det var rart at du ikke skal tilbake før så langt ut i svangerskapet..det tror jeg at du skal sjekke opp...[:)]
Jeg fikk høre hjertelyden i uke 13 for første gang[:)]
 
jeg var hos legen første gang i uke 8 da fikk jeg UL,
var til jordmor i uke 12 da fikk jeg høre hjertslag,
skal til UL igjen i uke 18...så blir det kontroll en gang imnd,hver fjerde uke.
 
Legen min prøvde å høre hjertelyd i uke 12,men hørte ingenting,babyen låg for langt nede enda.
 
jeg skal gå til kontroll hver måned den første tida.. annehver gang hos lege og jordmor... legen som bestemte det...
helt ok for meg...
 
Back
Topp