Konfirmasjonsgave....hjelp?!

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg trenger virkelig hjelp til hva jeg skal kjøpe til sønnen i konfirmasjonsgave! Synes penger er upersonlig..

Noen med tips??
 
Ser for meg at lista ligger ganske høyt på gaver, og tenker at de fleste foretrekker penger som de kan kjøpe seg noe større eller spare opp (moped, data osv). Men hva er han interessert i, og hva pris tenker du?

Datamaskin, ipad, gavekort på opplevelse, sykkel, kjøretimer til mopedlappen?

Ellers kan jo et gavekort på reise kanskje falle i smak? Enten til storby eller fotballreise om han er interessert i det?
 
Noe han trenger? Noe hobbyer? Gi han penger til lappen?
 
I min familie fikk 2 av mine tantebarn reise med og av foreldrene, til konfirmantenes ønskested.
 
Ser for meg at lista ligger ganske høyt på gaver, og tenker at de fleste foretrekker penger som de kan kjøpe seg noe større eller spare opp (moped, data osv). Men hva er han interessert i, og hva pris tenker du?

Datamaskin, ipad, gavekort på opplevelse, sykkel, kjøretimer til mopedlappen?

Ellers kan jo et gavekort på reise kanskje falle i smak? Enten til storby eller fotballreise om han er interessert i det?
Tenker mellom 3-5000kr..han har d meste da vettu. Kanskje jeg setter pengene på en sperret konto til han er 18?usikker altså...:p
 
Hva med en fin klokke, kanskje ikkje kjempegøy når man er 14 år, men kjøper du en litt dyr en, har konfirmanten et minne for livet?

Slipsnål og mansjetter?
 
Back
Topp