Komplettapotek

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
-40% på hele nettbutikken! På tide å hamstre folat, gravidvitaminer, babyprodukter (maybe?) osv :)
 
Fikk skikkelig lyst til å kjøpe både Medela swing elektrisk brystpumpe og Avent babycall (så den var blitt kåret best i test i 2015) til de prisene der, men er det litt tulent så tidlig? Jeg tenker at man sparer jo mye på det, og om man av en eller annen grunn ikke trenger dem likevel så er det nok ikke vanskelig å videreselge
 
Last edited:
Fikk skikkelig lyst til å kjøpe både Medela swing elektrisk brystpumpe og Avent babycall (så den var blitt kåret best i test i 2015) til de prisene der, men er det litt tulent så tidlig? Jeg tenker at man sparer jo mye på det, og om man av en eller annen grunn ikke trenger dem likevel så er det nok ikke vanskelig å videreselge
Skjønner nøyaktig hva du mener. Er jo mulig å legge det bort til neste gang, hvis man mot all formodning skulle miste...
 
Tusen takk for tipset ;)
Har klikket hjem en stor bestilling nå!
 
Tips: Svangerskapsboken Gravid er 0,- :)
 
Tips: Svangerskapsboken Gravid er 0,- :)
Tror man får den gratis hos legen ved første kontroll også :) Gjorde det i mitt første svangerskap. Men uansett klikket jeg med den hjem nå :p
 
Fikk skikkelig lyst til å kjøpe både Medela swing elektrisk brystpumpe og Avent babycall (så den var blitt kåret best i test i 2015) til de prisene der, men er det litt tulent så tidlig? Jeg tenker at man sparer jo mye på det, og om man av en eller annen grunn ikke trenger dem likevel så er det nok ikke vanskelig å videreselge
Har begge deler etter vesla og er veldig fornøyd med begge :)
 
Back
Topp