Kobberspiral

LinnS

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
Noen her som ikke har født som har fått satt inn? Vondt? :) har det noe å si at man ikke har født? Og erfaringer med den? Hahah, mange spørsmål her! Men vil ha noe varig, og tåler hormoner dårlig :/ reagerer med blødninger å spotting hele tiden, å vil helst unngå det..
 
Jepp. Ikke noe 0g tvile på. Første gang fikk jeg kraftige menssmerter ut dagen, ellers ok. De andre gangene har jeg ikke kjent noe. Ikke vondt og sette inn eller ta ut. Noen syns det, men vi er forskjellige. I mitt tilfelle har det vært gynekologer som ha satt den inn da min lege ikke er noe flink til sånt.
 
Ikke vondt å sette inn, men ble så plaget med smerter i tide og utide at den ble tatt ut etter bare 6 mnd.
 
Ikke vondt å sette inn. Verre med den første mensen, men det gikk over og begynner å normalisere seg.
 
Jeg fikk satt i hormonspiral uten å ha født, og fikk ikke noe særlig smertestillende fordi gynekologen ikke tenkte på det.
Kasta opp etterpå og hadde en god del vondt i to døgn.
Fått litt noia for gynekologisk undersøkelser fordi det var virkelig ganske vondt, men satser på at det ordner seg med tiden.

Måtte ta ut min etter 6 måneder fordi jeg hadde kontinuerlig ubehag ved den, selv om alt var satt i korrekt.
 
Når jeg var 18 år så fikk jeg ikke spiral siden jeg ikke hadde født. Er nok en grunn til det. De hat gått bort fra det, men virker som om mange får vondt.
 
Back
Topp