Knipetråd

3 sessions om dagen i ti dager sammenhengende nå :)
 
Som sagt, tre. [emoji5] Ikke alltid jeg får til tre, men prøver så godt jeg kan. Som regel blir det hvert fall to, da.

Åja :p jeg mente liksom hvor mange sessions skal man ta etter hverandre og om det bør fordeles utover på dagen [emoji85] spurte ikke så tydelig hva jeg lurte på.
 
Åja [emoji14] jeg mente liksom hvor mange sessions skal man ta etter hverandre og om det bør fordeles utover på dagen [emoji85] spurte ikke så tydelig hva jeg lurte på.
Hehe, sånn ja. Har vel ikke så mye for seg å ta flere runder på rappen, da blir man vel fort bare sliten så man ikke klarer å knipe riktig. Jeg har satt på tre alarmer i løpet av dagen (i appen), en på formiddagen, en på ettermiddagen, og en på kvelden.
 
Hehe, sånn ja. Har vel ikke så mye for seg å ta flere runder på rappen, da blir man vel fort bare sliten så man ikke klarer å knipe riktig. Jeg har satt på tre alarmer i løpet av dagen (i appen), en på formiddagen, en på ettermiddagen, og en på kvelden.

Ok, lurt! :D takk for tips! :)
 
Og hvis du tar 3 runder om dagen får du etter hvert "medaljer" for dette i appen, så da tenker jeg det er nok å gjøre det daglig :)
 
Under FAQ i appen står det at man bør prøve å ta 2-3 sessions om dagen [emoji846]
 
Merker fremgang på mine "plager" etter to uker med kniping [emoji846]
 
Merker fremgang på mine "plager" etter to uker med kniping [emoji846]
Så bra! Jeg har heller ikke opplevd å bli verre igjen nå, slik som ved forrige graviditet. Men da var jeg konstant småsyk, og hostet og nøys hele tiden, så det kan kanskje ikke sammenlignes ... [emoji28]
 
Selv med knipetråder OG app så glemmer jeg å knipe! [emoji33]
 
Opp
 
3 sessions daglig i 22 dager nå (minus en dag jeg bommet og bare tok 2) :D
Er dere andre flinke?
 
Pleier å knipe før jeg legger meg. 50 raske, 30 lange (knip-hold8 sek-slipp) og så 50 raske igjen. :D
 
Skal bli flinkere!
 
Knip! :)
 
Back
Topp