*Kniiiiip*

Og en torsdagsmorgen-knip :) Ikke lyst å lekke flere ganger :hilarious:
 
Og en torsdagsmorgen-knip :) Ikke lyst å lekke flere ganger :hilarious:
Det er skikkelig nedtur når man lekker [emoji23]
Husker forrige svangerskap. Ekstra truse i veska og sånt. Nå går det enda greit i alle fall!
 
Opsideisi, da har jeg glemt å knipe igjen ja!! Får gjøre det litt nå :)
 
Jeg har invistert i vaginalkuler, morsomt, sexy og en husker å knipe [emoji23][emoji23]
Jeg har liggende, men.. Jeg har liksom ikke helt peiling på når jeg skal bruke dem. Så.. Ligger i skapet.
 
Jeg har liggende, men.. Jeg har liksom ikke helt peiling på når jeg skal bruke dem. Så.. Ligger i skapet.
Di få gangene jeg gjør husarbeid er di kjekke å bruke. Mannen anner jo ingenting, der går jeg rundt med støvsugeren og flire med megsjøl [emoji23][emoji106]

Jeg merker stor effekt me dei jafall [emoji4]
 
Di få gangene jeg gjør husarbeid er di kjekke å bruke. Mannen anner jo ingenting, der går jeg rundt med støvsugeren og flire med megsjøl [emoji23][emoji106]

Jeg merker stor effekt me dei jafall [emoji4]
Haha [emoji28]
Jeg er så redd de skal dette ut. Litt kjipt å måtte forklare for ungen f.eks [emoji23]
Men har jo prøvd å gå litt rundt med sånne før, da.
 
Nei vet egentlig ikke :hilarious: Kjøpte faktisk rett før jeg fant ut jeg var gravid. Ikke turt å prøve de enda:angelic:
[emoji23][emoji23]

Tenker at så lenge det er ubehageligt så kan en bruke di. En har jo sex fordi om en er gravid, men noen synst dette ikkje funker for dem.

Eg tenker at en må kjøre på mens enn kan og orker [emoji28][emoji85][emoji85]
 
[emoji23][emoji23]

Tenker at så lenge det er ubehageligt så kan en bruke di. En har jo sex fordi om en er gravid, men noen synst dette ikkje funker for dem.

Eg tenker at en må kjøre på mens enn kan og orker [emoji28][emoji85][emoji85]

Får teste de ut da :) Får håpe de faller i smak :D
 
Back
Topp